• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نخستین المپیاد روباتیک دانش آموزی برگزار می شود

Byrotitr

مه 15, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: این سازمان نخستین المپیاد روباتیک دانش آموزی در شهرستان کرج را به صورت مستقل برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین سعیدی سیرایی  هدف از این اقدام بزرگ علمی را توسعه شهر و ارتقای شاخص های علمی در استان قلمداد کرد و یادآور شد: کرج نیازمند توسعه همه جانبه و رسیدگی به نخبگان و فرهیختگان است و سازمان فرهنگی خود را در این خصوص مسئول می داند.

سعیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: این ششمین المپیاد در سطح شهرستان کرج است؛ اما در سال های گذشته المپیادهای فوق به صورت مشارکتی با شرکت ها و بخش های خصوصی به اجرا در می آمد که امسال این المپیاد به صورت مستقل از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به اجرا در می آید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، با بیان اینکه علم مبنای تحول و پویایی در کشور است و حمایت از دانشمندان و فعالان علمی می تواند ما را قدمی به توسعه و پیشرفت نزدیک کند، اضافه کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با توجه به رسالت خود برای حمایت از فرهیختگان و نخبگان، اقدام به برگزاری المپیاد دانش آموزی کرده است که گامی بزرگ برای استان و شهر کرج به شمار می آید.
وی زمان برگزاری المپیاد را فردا، پنج شنبه عنوان کرد و افزود: سالن شهدای شهرداری کرج فردا میزبان شرکت کنندگان در این المپیاد خواهند بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، ادامه داد: در این سری از مسابقات تعداد ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی حضور یافته و به رقابت در حوزه رباتیک می پردازند.
سعیدی زمان آغاز رقابت ها را از ساعت ۸ صبح عنوان کرد و یادآور شد: سالن شهدای شهرداری کرج در منطقه چهارصد دستگاه، پشت استخر دانش قرار دارد و شهروندان می توانند برای حضور و تماشای این سری رقابت ها به سالن مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *