• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

درخواست مردم، نخبگان و مسوولان از اعضای شورای کرج: بر اساس عقلانیت و درایت به ثبات مدیریت شهرداری رای دهید

Byrotitr

آگوست 31, 2013

عمرو عاص های شورای شهر کرج و ابوموسی اشعری ها را بهتر بشناسیم/ دسیسه برای تحمیل بی ثباتی به کرج

روتیتر :پس از اعلام مواضع نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یعنی عزیز اکبریان در خصوص عقلانی تصمیم گرفتن اعضای شورای شهر کرج در خصوص انتخاب شهردار و با توجه به تمجید ها و تحسین های به حق مسوولان تاثیر گذار ، دلسوز و صاحب نظر استان البرز همچون نماینده ولی فقیه در کرج دکتر کازرونی و فرمانده سپاه استان سردار حسینی مطلق در سال گذشته نسبت به عملکرد آقازاده ، اکثریت مردم کرج نیز به تحسین مدیریت آقازاده پرداختند و نسبت به عملکرد وی بیش از حد تصور اعلام رضایت کردند.

در عین حال و به دنبال انتشار اخبار غیر رسمی مبنی بر حیله و دسیسه برخی از “عمروعاص” صفتان برای ایجاد بی ثباتی در شهرداری کرج و انتصاب برخی مدیران ضعیف به عنوان سرپرست  شهرداری کرج مردم ، نخبگان و مسوولان  کلانشهر کرج از اعضای شورای چهارم کرج می خواهند تا بر اساس عقلانیت و درایت و استقلال و منافع مردم و شهر به ثبات مدیریت رای دهند تا افرادی که در نقش “عمرو عاص “زمانه قصد دارند برخی  از اعضا و مدیران شهرداری را به عنوان “ابوموسی اشعری” به بازی بگیرند و زمینه های بی ثباتی و رانت خواری در شهرداری کرج را فراهم آورند نتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند .

مسوولانی که پایه های مردمی کثیر ، جایگاه های ارزشی و مذهبی و حتی ولایی دارند طی چند سال گذشته نسبت به عملکرد موثر و کارگشای شهردار کرج مهندس آقازاده به عناوین مختلف سعی کرده اند تا به شورای شهر کرج بفهمانند که در شرایط فعلی آقازاده شهرداری موفق ، بی رقیب و بی بدیل است . علاوه بر اظهار نظر و درخواست نخبگان و اینمسوولان ارشد استان که اظهاراتشان بی تردید می تواند چراغ راهنمایی برای همگان به شمار رود ، مردم فهیم شهر کرج به عناوین مختلف که تبلور آن را می توان در مراسمات افتتاح پروژه های شهرداری به راحتی لمس و درک کرد ، به دفعات متعدد و در زمان های مختلف چه در گذشته و چه در زمان حال صراحتا با اعلام رضایت و ستودن عملکرد آقازاده ، وی را مدیری بی بدیل عنوان کرده اند .

تایید عملکرد آقازاده از سوی مردم که برای اعضای شورای شهر در کنار اظهارات نخبگان و مسوولان ارشد استان فصل الخطاب به شمار می رود تا بدانجا پیش رفته است که طی چند روز اخیر و به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تلاش برخی از عوامل لابی های زور و ثروت که عمروعاص گونه می خواهند برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر را منحرف و تبدیل به ابوموسی اشعری کنند تا زمینه بی ثباتی و برکناری آقازاده را فراهم سازند ، صراحتا از اعضای شورای چهارم شهر کرج در خواست کرده اند که با عقلانیت و درایت و استقلال خود در انتخاب شهردار بر اساس منافع مردم و شهر به ثبات مدیریت رای دهند و مانع از تحقق مطامع و اهداف نا مشروع  برخی از شکست خوردگان سیاسی و عناصر مردم ستیز و بن بست ساز شوند .

چه این افراد برای تحقق منافع خودشان چاره ای جز ایجاد بی ثباتی در شهرداری کرج و سپردن سکان شهرداری به افراد کم تعهد و کم تجربه ندارند تا بتوانند از این طریق به منافع خودشان دست یابند .

شورا با رای به ثبات مدیریت عمروعاص صفتان را نا امید و شهر و شهروندان را امیدوار سازد

در واقعه حکمیت هدف گرفتن خلافت از امیر بود تا معاویه پسر ابوسفیان بتواند راه خود را برای رسیدن به مقاصد نا مشروع و بر داشتن حضرت علی (ع) از راه اهداف ضد اسلامی اش همراه سازد و بر همین اساس عمرو عاص پسر مکار و حیله عرب از ساده لوحی ابو موسی اشعری نهایت بهره را برد و توانست از طریق گمراه ساختن مردم و برخی از خواص حضرت علی (ع) را مجبور به پذیرش حکمیت کند و پس از آن نیز با استفاده از سادگی ابوموسی اشعری بزرگترین خیانت را به اسلام و مسلمین کنند . در کرج نیز عده ای در صدد هستند تا با استفاده از حیله های عمروعاص و سوء استفاده از سادگی برخی از اعضای شورای شهر آنها را ابوموسی اشعری سازند و شهرداری را از دستان آقازاده درآورند و به حکمیت سرپرستی ساده لوح بسپارند تا در کنار او بتوانند انتصاب های خود را محقق سازند و مدیران شهرداری را بر اساس مکر و دسیسه خود منصوب کنند چون معتقد هستند که با وجود آقازاده نمی توانند به مقاصد خود برسند .

در این میان عمروعاص شورای شهر کرج کسانی هستند که منافعشان در عزل و نصب مدیران شهرداری بر اساس مفاسد اقتصادی و نظر لابی های قدرت و ثروت محقق می شود و ابو موسی اشعری ها اعضای بی اراده ای هستند که که حیله عمرو عاص ها در برکناری آقازاده را می خواهند بپذیرند و آب به آسیاب عمرو عاص هایی بریزند که جیبشان از بیت المال هیچ وقت پر نمی شود.

از سوی دیگر مردم معتقد هستند شورای چهارم شهر کرج که در آن اعضایی فهیم ، عاقل ، با تجربه و دلسوز بسیاری حضور دارند م یتواند با کمی تامل و شناسایی پشت پرده دسیسه تلاش برای برکناری آقازاده ، با رای خود به ثبات مدیریت  و جلوگیری از گرفتار شدن شهرداری در گرداب” سرپرست شهرداری ” افراد سوء استفاده گر را نا امید سازد و مانع از دست یابی آنها به مقاصد مورد نظر لابی های ثروت و زور شوند .

چه را که ایجاد بی ثباتی فقط تامین کننده نظرات و خواسته ها و عقده گشایی های مغرضان و عناصر تمامیت خواه و عوروعاص گونه است و در اینمیان بی تردید این افراد در صدد هستند تا با استفاده از مکر امروعاص در قایله حکمیت از سادگی و شتایزدگی برخی از اعضای شورای شهر استفاده کنند و عدهای را ابوموسی اشعری و سکان شهرداری را در دستان خود بگیرند.

شورای چهارم شهر کرج اگر بخواهد میتواند در برابر تضییع حقوق شهروندان ، بی ثباتی شهرداری بایستد وهمراه با مسوولان ارشد استان ، نظر مردم و نخبگان تصمکیمی عاقلانه وعامه پسند و نخبه گرا برای مردم بگیرند.

بی تردید بعید  به نظر می رسد که اکثریت اعضای شورای شهر کرج با عقلانیت و درایت و جریان شناسی که دارد مسخ تعداد معدودی بی صلاحیت و نا لایق شود و کور کورانه به بی ثباتی مدیریت شهری رای دهند و زمینه سوء استفاده برخی از عناصر مفسد و تمامیت خواه را در شهرداری فراهم کنند . شورای شهر کرج بی تردید بین تقابل با مسوولان ، مردم ونخبگان تعامل و پذیرش رای و نظر مردم را انتخاب می کند و خود را دراین آزمون سربلند و جاودانه می سازد .انشاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *