• تیر ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رصد مناطق و سازمان های شهرداری کرج به صورت هفتگی

Byrotit

آوریل 9, 2018

روتیتر:در حالی که شهردار کرج پیوسته بر بررسی میدانی و گشت زنی بدون خودرو توسط مدیران تاکید دارد، خود نیز از روز گذشته کفش آهنین به پا کرد تا مسیری را برای هفته های پیش رو آغاز کند که مقصد آن رصد تمام مناطق و سازمان ها به صورت هفتگی در قالب بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات هماهنگی است.

 

به گزارش  روتیتر:  بعد از ظهر دیروز، _ یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۷ _ شهردار کرج به همراه تیمی از مسئولان و مدیران ستادی و صف، در منطقه ۱ شهر حضور یافت و از طرح ها و بخش های مختلف این منطقه بازدید کرد.

اصغر نصیری در این بازدید میدانی که با هدف بررسی وضعیت منطقه و پیگیری مشکلات آن انجام گرفت از محل احداث ساختمان اداری منطقه که مدت هاست به صورت نیمه کاره رها شده بازدید کرد و ضمن گفت و گو با پیمانکار و مسئولان مربوطه، با اختصاص یک بند از محل اعتبارات به این طرح، تکمیل آن در کمترین زمان را خواستار شد.

وی، با اشاره به اینکه این ساختمان به نوعی در نقطه مرکزی محله اسلام آباد واقع شده است، احداث آن را موجب آبادانی محله و رونق آن ارزیابی کرد.

شهردار، سپس به محل بازسازی و بهسازی زمینی ورزشی در اسلام آباد رفت و تکمیل هر چه سریعتر آن را از مسئولان مربوطه خواستار شد. این در حالی بود که وی، تاسیس و فعال سازی مراکز تفریحی، فرهنگی و ورزشی را با توجه به نیاز جدی محله اسلام آباد به این امکانات، بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: اراضی و امکانات بسیار مناسبی در این محل وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها برای ارتقای فرهنگی و ورزشی منطقه و نیز غنی سازی اوقات فراغت جوانان محل به نحوی شایسته بهره برد.

نصیری، به رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی نیز مراجعه کرد و ضمن بررسی نقاط مختلف این فرهنگسرا، خواهان افزایش ساعات کاری فرهنگسراها و ارائه خدمات آنها به شهروندان از صبح تا عصر شد.

این مسئول، اولویت اقدامات سال جاری مدیریت شهری کرج را پرداختن به طرح ها و امور فرهنگی، ورزشی و اجتماعی عنوان کرد.

شهردار کلانشهر کرج سپس با حضور در محل احداث رینگ ۳۰ متری اسلام آباد که در تپه های مرادآب در حال ساخت است، روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار داد. این جاده احداثی، خیابان شهربانی را به خیابان حضرت ولی عصر(عج) پیوند می دهد تا به این طریق بخش قابل توجهی از ترافیک محدوده عظیمیه و منطقه ۱ شهری کرج کاهش یابد.

بازدید از محل تاسیس پایانه مسافربری شمال کرج و پارک جنگلی احمدبابا واقع در ابتدای بزرگراه شمالی از دیگر فعالیت های شهردار کرج در روز گذشته بود که دستاوردهای این بررسی حضوری و میدانی، صدور دستورات لازم برای پیگیری امور و طرح مشکلات و مسائل مربوط به آن در جلسه ای بود که برای نخستین بار با عنوان حمایت و نظارت ستادی مناطق از بودجه تا اجرا در منطقه ۱ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *