• تیر ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملیات اجرایی تکمیل بنای مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد

Byrotit

آوریل 28, 2018

روتیتر:با حضور محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج، عملیات اجرایِ تکمیل بنای مصلی شهر کرج آغاز شد.

به گزارش روتیتر:  سرپرست شهرداری کرج پیش از ظهر امروز از طرح تکمیل مصلی کرج بازدید کرد.

در این بازید، تمامی انتظارات از سوی حوزه ستاد اقامه نماز جمعه شهر کرج منعکس و بر اساس ضوابط و مقررات منطبق بر مفاد قرارداد، تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین نظر بهره بردار و انتظارات پیمانکار و الزامات قانونی و امکاناتی که می تواند از سوی شهرداری به طرح مذکور اختصاص پیدا کند مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه صورت جلسه تحویل کارگاه عملیات اجرایی تکمیل بنای مصلی تنظیم و به امضای سرپرست شهرداری کرج رسید.

سرپرست شهردار کرج در این بازدید گفت: با توجه به اینکه مصلی ها به عنوان قرارگاه فرهنگی (ایمان، تقوا و بصیرت) تلقی می شوند، تکمیل بنای آن برای مجموعه مدیریت شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

احمدی نژاد افزود: تا اتمام طرح بازدیدهای مداوم از این پروژه خواهیم داشت که این بازدید ها به معنای نظارت و پیگیری دقیق بر کار پیمانکار و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح تکمیل بنای مصلی برای شهرداری و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: این طرح در قالب سایر پروژه های شهری پیگیری می شود.

سرپرست شهرداری کرج، گفت: در طرح تکمیل مصلی کرج باید مقاوم سازی و توجه به کیفیت اولویت باشد.

وی بر اجرای دقیق عملیاتِ نازک کاری تاکید کرد و یادآور شد: بنای مذهبی نیازمند ظرافت هایی است که باید دقت ویژه ای در این زمینه وجود داشته باشد.

این مسئول شهری تعیین مشاور برای تمام بخش ها در نقشه مصلی را ضروری برشمرد و افزود: طراحی و برنامه ریزی در این زمینه بر اساس نیازها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *