• تیر ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جوانان برتر استان البرز تجلیل می شوند

Byrotit

آوریل 28, 2018

روتیتر:معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری آیین تجلیل از جوانان موفقِ استان البرز خبر داد.

به گزارش روتیتر: احمد خیری با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: آیین تجلیل از جوانان برتر استان البرز امروز شنبه؛ هشتم اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان و مدیران شهری و استانی در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به آزاد بودن حضور در این مراسم برای شهروندان، یادآور شد: این مراسم به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز البرز پخش خواهد شد.

خیری با اشاره به اینکه جوانِ ایرانی یعنی امیدواری و آینده سازی، افزود: باید شرایطی ایجاد شود تا بسترهای مورد نیاز برای رشد جوانان فراهم باشد.

وی با تمجید از جوان ایرانی، تصریح کرد: جوان ایرانی ویژگی هایی نظیر استعداد، حس مسئولیت پذیری، اقتدار، مهارت و معنویت را با هم دارد که می تواند نیروی عظیمی باشد برای خلقِ روزهای زیباتر برای سرزمین مان.

معاون اجتماعی شهرداری کرج در پایان اظهار امیدواری کرد: باید فضای لازم در اختیار تمام جوانان به ویژه جوانان مستعدِ کشور قرار گیرد.

به گفته خیری؛ آیین تجلیل از جوانان برتر استان البرز و جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) از ساعت ۱۷ امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *