• تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تصفیه ‌خانه بزرگ شهرک صنعتی کوثر در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

Byrotit

آوریل 28, 2018

روتیتر:مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از بهره‌برداری تصفیه ‌خانه بزرگ شهرک صنعتی کوثر خبر داد.

 

به گزارش روتیتر:جهانگیر شاهمرادی صبح  امروز در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی کوثر  اظهار داشت: شهرک صنعتی کوثر در ۲ فاز ایجاد شده که فاز اول آن ۵۰ هکتار است که واحدهای صنعتی در آن مستقر و مشغول به کار هستند.

وی با  اشاره  به  اینکه در این شهرک ۹۰ قرارداد  با  واحدهای صنعتی بسته شده است،  افزود: در حال حاضر ۵۰ واحد صنعتی فعال که اغلب آنها مواد غذایی و سلولزی هستند و  تعداد ۱۰ برند معروف در این شهرک مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز  با بیان اینکه فاز دوم شهرک صنعتی کوثر با مدیریت واحد فاز توسعه در ۱۵۶ هکتار تملک آن ایجاد شده است، گفت: زیرساخت‌های بسیاری  از پروژه‌های عمرانی در این شهرک در حال انجام است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه زیرسازی و جدول‌گذاری،  شبکه انتقال آب و احداث مخزن ۲ هزار متری شهرک صنعتی کوثر در زمان  دولت تدبیر و امید شروع شده  است، عنوان کرد: از بزرگترین  پروژه‌های در حال بهره‌برداری این شهرک تصفیه ‌خانه این شهرک است که حدود ۴ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با بیان اینکه ۱۰ واحد کارگاهی در سمت شرقی شهرک صنعتی کوثر به همت شرکت شهرکهای استان البرز ساخته شده است که امکانات آب و برق و گاز را دارد، بیان کرد: این واحدها حدود۱۵۰ متر است و برای متقاضیان واحدهای کوچکتر ساخته شده است که در حال حاضر ۱۰ واحد ساخته شده  و هر ۱۰ واحد واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از مزایای شهرک صنعتی کوثر وجود راه‌های دسترسی و موصلاتی از۳ اتوبان است، تصریح کرد: از مزایای دیگر این شهرک نزدیکی به شهرک ماهدشت و دسترسی آسان صنعتگران به فرودگاه پیام و گمرک آن است.

وی ادامه داد: همچنین فاز اول شهرک صنعتی اشتهارد ۲ در ۲۴۰ هکتار در حال آماده‌سازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *