• تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ضرورت دقت در صرف اعتبارات عمرانی شهرداری کرج

Byrotit

آوریل 29, 2018

روتیتر:سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج با تشریح بودجه مصوب سال جاری این دستگاه، گفت: نزدیک به یک هزار میلیارد از اعتبارات مصوب امسال بودجه های عمرانی است که باید به صورت نقد و تهاتر هزینه شود.

به گزارش روتیتر: علی اصغر کمالی زاده  اضافه کرد: همچنین نزدیک به ۹۳۰ میلیارد تومان از سرفصل های این بودجه هزینه های جاری است که به هزینه هایی همچون حقوق و پرداختی های پرسنل تعلق می گیرد.

کمالی زاده اضافه کرد: با توجه به عدم تحقق بودجه در فروردین ماه، انتظار می رود سال بسیار سختی از نظر مالی پیش روی این دستگاه قرار داشته باشد که از این منظر می طلبد تمامی معاونت ها و زیرمجموعه های شهرداری کرج نسبت به رعایت اصل صرفه جویی در صرف اعتبارات و نحوه هزینه کرد آنها اقدام کنند.

به گفته این مسئول، اولویت بندی برای اجرای امور و برنامه ریزی در راستای اجرای طرح هایی با اولویت بیشتر و ضروری تر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: تکمیل طرح هایی با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، با توجه به نزدیک بودن به مرحله بهره برداری و عدم نیاز به هزینه کرد بالا در آنها، باید در اولویت اقدامات مسئولان قرار گیرد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج همچنین تاکید کرد: سازمان ها و مناطق باید نیازهای اساسی و اولویت های مردمی را با توجه به گزارش های دریافتی، شناسایی کرده و آنها را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *