• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

امور کلان با همراهی خبرنگاران به نتیجه می‌رسد

Byrotitr

آگوست 6, 2014

روتیتر:رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر نقش سازنده رسانه‌ها و اصحاب خبر در دستیابی به توسعه پایدار گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی بزرگ با همراهی خبرنگاران به نتیجه می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،محمود دادگو با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه کرج اظهار داشت: در دنیای امروز اطلاع‌رسانی و تسریع در آگاهی بخشی مردم جایگاه بسیار مهمی یافته است.

وی افزود: به طور قطع اگر خبرنگاران آگاه، هوشیار، حساس، دغدغه‌مند، دلسوز و فعال نبودند، بسیاری از خدماتی که در همه کشورها به مردم ارائه می‌شود را شاهد نبودیم.

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: بنابراین اگر می‌خواهیم به اهداف توسعه‌ای دست یابیم، باید ضمن حمایت از فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران، شرایط همراهی آنها با دستگاه‌های مختلف را فراهم کنیم.

دادگو با تاکید بر اینکه رسانه‌های کشورمان به ویژه در استان البرز نقش سازنده و تاثیرگذاری در دستیابی به توسعه پایدار ایفا کرده‌اند، گفت: امروزه بسیاری از طرح‌های عمرانی بزرگ با همراهی خبرنگاران به نتیجه می‌رسد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا می‌توانند نمونه‌های عینی از موضوع را ارائه کنند، گفت: به عنوان نمونه زمینی به وسعت ۷۲ هکتار در منطقه حسن آباد کرج قرار دارد که ارزش مالی آن چند هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر افزود: حدود ۲ دهه قبل طرح احداث یک بیمارستان در این زمین به تصویب رسید، اما مدتی بعد به فراموشی سپرده شد و هر چه برخی از مسئولان از جمله شورای شهر کرج ضرورت پیگیری جدی این طرح را مطرح می‌کردند، به نتیجه نمی‌رسید.

دادگو ادامه داد: چندی پیش تعدادی از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال شهرستان کرج با نگاهی دقیق و موشکافانه این پروژه را پیگیری کرده و با اشاره به کمبودهای بسیاری که در حوزه پزشکی، درمانی و بیمارستانی داریم، از مسئولان سوال کردند که چرا ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در این اراضی پیگیری نمی‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های اصحاب رسانه بالاخره مقدمات کار فراهم شد و برای قدردانی از تلاش خبرنگاران اعضای شورای شهر معتقدند که با تکمیل نهایی این بیمارستان باید این طرح را به نام اصحاب رسانه کرج ثبت کنیم.

دادگو در پایان با تاکید بر اینکه خبرنگاران البرزی به ویژه شهرستان کرج بدون منت در راه انجام وظائف خود گام برمی‌دارند، گفت: لازم است که مسئولان توجه بیشتری به این قشر پرتلاش و خدوم داشته و اجازه ندهیم که مشکلات آنها مانع از توسعه فعالیت رسانه‌های البرز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *