• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملیات لوله گذاری و انتقال آب خام در منطقه ۵ انجام شد

روتیتر:سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، از اجرای عملیات لوله گذاری و انتقال آب خام در منطقه خبر داد.

 

به گزارش روتیتر: مصطفی خدابین این مطلب را اعلام کرد و افزود: در راستای بهینه سازی مصرف آب و انتقال آب خام به عرصه های فضای سبز، عملیات حفاری، لوله گذاری و راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای به طول دو هزار و ۸۰۰ متر در منطقه اجرایی شد.

وی با اشاره به بحران آب موجود در کشور و اهمیت بهینه سازی مصرف آب، عنوان کرد: جایگزینی آب خام و حذف آب شرب از سیستم آبیاری، حذف گونه های گیاهی با نیاز آبی بالا، کاشت گیاهان مقاوم به خشکی و استفاده از سیستم های آبی بهینه به عنوان مهمترین اقدامات در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

خدابین گفت: به همت نیروهای حوزه فضای سبز منطقه عملیات حفاری و لوله گذاری حاشیه و رفیوژ میانی بلوار هوشیار به طول ۸۰۰ متر، حاشیه و رفیوژ میانی بلوار چمران به طول ۳۰۰ متر، حاشیه بلوار سرداران و پل شهدای پلیس به طول یک هزار و ۵۰۰ متر به اتمام رسید.

وی افزود: عملیات حفاری، نخاله برداری، لوله گذاری و خاکریزی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال اجرا و با حذف سیستم آبیاری تانکری و انتقال آب خام عرصه های فضای سبز این محدوده با سیستم آبیاری قطره ای سیراب خواهند شد.

 

خدابین در پایان اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری تقاطع بلوار سرداران و بلوار مصطفی خمینی به طول ۲۰۰ مترو با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات این منطقه در راستای بهینه سازی مصرف آب برشمرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *