• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آیین تودیع و معارفه مسئولان منطقه ۱۲شهرداری کرج برگزار شد

Byrotit

جولای 5, 2018

روتیتر:با حضور قائم مقام شهردار کرج، آیین تودیع و معارفه سرپرست منطقه ۱۲ این دستگاه برگزار شد و مهرداد فیروزبخت به عنوان سرپرست جدید این مجموعه انتخاب و معرفی شد.

 

به گزارش روتیتر:  علیرضا عسگری؛ قائم مقام شهرداری کرج در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها، با اشاره به اینکه تصمیمات جدیدی برای تغییر و تحولات خط مدیریتی این منطقه اتخاذ شده است، اظهار کرد: بر اساس این تصمیم، مجتبی اسکندری از سمت خود در منطقه ۱۲ تودیع و مهرداد فیروزبخت به عنوان سرپرست جدید معارفه شده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری همگانی پرسنل منطقه با مسئول جدید به منظور ارتقای سطح اقدامات و فعالیت ها، افزود: بی شک فعالیت پرسنل و کارکنان شهرداری کرج در جهت خدمت بی منت به شهروندان است.

مجتبی اسکندری نیز در این آیین با اشاره به اینکه از توان ۱۰۰ درصدی خود برای انجام وظایف محوله بهره گرفتم، خاطرنشان کرد: به طور قطع اقدامات صورت گرفته بدون همراهی و همدلی کارکنان مجموعه شهرداری منطقه ۱۲ میسر و محقق نمی شد.

وی با اعلام اینکه امروز این منطقه با جهشی مناسب در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی در حال حرکت است، گفت: طبق آمار جمع آوری شده مدیریت منطقه ۱۲ با رشد ۱۸۱ درصدی درآمد در سه ماهه اول نخست سال جاری مواجه بوده است.

اسکندری با اشاره به پیشرفت چشمگیر فعالیت عمرانی منطقه طی سال جاری، گفت: خوشبختانه نهضت آسفالت در منطقه آغاز شده و اقدامات خدماتی و عمرانی به صورت محله محوری در این حوزه در حال انجام است.

سرپرست جدید منطقه ۱۲ نیز با تاکید بر اینکه برای اداره هر چه بهتر منطقه به تفکر، اندیشه، تخصص و تجارب پرسنل و کارکنان این مجموعه نیازمند هستیم، افزود: شهردار کرج رضایت خود را از روند اجرایی و عملکرد منطقه ۱۲ اعلام کرده است لذا درصدد هستیم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *