• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۰۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استقبال ویژه شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه گرد خستگی را از تن کارگران و مهندسان زدود

Byrotitr

سپتامبر 13, 2014

روتیتر:عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: استقبال خوب شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه این نوید و مژده را به مسئولان داد که در سالهای آینده در جهت شکوفایی بهتر نمایشگاه تلاشی بیش از سال گذشته داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،رضا شریفی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج که در محل پارک شهید چمران برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولانی که این نمایشگاه را به بهترین نحو ممکن برگزار کردند و زمینه های رضایت شهروندان را فراهم آوردند، اظهار داشت: استقبال گرم، صمیمانه و پرشور شهروندان از سومین نمایشگاه گل و گیاه، خستگی مسئولان و دست اندرکاران را به در کرد و هم اکنون شاهد لبخند تمامی کارگران و کارشناسان و مهندسان هستیم.

وی افزود: در واقع استقبال خوب شما شهروندان این نوید و مژده را به مسئولان داد که در سالهای آینده در جهت شکوفایی بهتر نمایشگاه گل و گیاه تلاش را بیش از سال گذشته داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، آموزش، یادگیری و ترویج فرهنگ فضای سبز و گل کاری و استفاده از گل و گیاه در زندگی روزمره ماشینی شهروندان است.

شریفی گفت: استفاده از فرهنگها و تکنیکهای نوین در راستای اینکه با حداقل امکانات استفاده های بهتری از گل و گیاه در زندگی داشته باشیم، از جمله مزایای این نمایشگاه بود که به شهروندان ارائه شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: یکی از برنامه هایی که سازمان پارکها در این نمایشگاه به آن توجه ویژه داشت، ارائه روشهای صرفه جویی در مصرف آب بود که به شهروندان به خصوص مالکان باغات نکات کارشناسی در این حوزه آموزش داده شد.

وی ضمن گلایه از مسئولان کشوری به دلیل عدم اختصاص حق آبه از رودخانه کرج به باغات این کلانشهر اعلام کرد: متاسفانه عدم اختصاص حق آبه از رودخانه کرج، لطمات زیادی را به فضای سبز، اکوسیستم و محیط زیست وارد کرد.

همچنین در ادامه این مراسم روح الله کیان عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تشکر از تلاش چند ماهه کارگران، مهندسان، کارشناسان و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز به دلیل برگزاری چنین نمایشگاهی، خواستار تداوم انجام چنین برنامه هایی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *