• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۳:۲۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نظارتِ عالی بر پیمانکاران خدمات شهری کرج افزایش می یابد

Byrotit

جولای 31, 2018

روتیتر:جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج یکی از جدی ترین برنامه های این معاونت را افزایش نظارت عالی بر پیمانکاران خدمات شهری مناطق عنوان کرد و افزود: در این زمینه اقدامات جدی و اصولی تری را به کار گرفته ایم.

به گزارش روتیتر: حسین عطایی ، با اشاره به این که این معاونت مسئولیت نظارت بر عملکرد سازمان های مدیریت پسماند، آرامستان ها، آتش نشانی و خدمات ایمنی و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و سایر سازمان ها را به عهده دارد، اضافه کرد: همچنین حوزه اداره کل بحران در معاونت خدمات شهری قرار دارد که مجموع این امور مسئولیت بسیار سنگینی را برای ما به همراه دارد.

عطایی، با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم مشکلات زیرساختی در حوزه های درون و برون سازمانی را حل کنیم، بیان کرد: البته نباید فراموش کرد در اجرای امور محوله ی معاونت، تاثیر ادارات و نهادهای بیرون از شهرداری کرج بسیار زیاد بوده و بخش زیادی از اقدامات تحت تاثیر عملکرد آن ها قرار دارد.

جانشین معاون خدمات شهری کرج، به برخی از مشکلات پیش روی حوزه معاونت اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات دامنگیر این کلانشهر روان آب های حاشیه شهر است.

وی ادامه داد: این امر به شدت تحت تاثیر ادارات و دستگاه های خارج از سیستم مدیریت شهری قرار داشته و ساماندهی آن نیازمند همکاری بخش های مختلف از جمله شرکت آب و فاضلاب است که متاسفانه در حوزه همکاری های میان دستگاهی نیز با مشکلاتی روبرو هستیم.

به گفته وی، تلاش های معاونت خدمات شهری زمانی به ثمر می نشیند که همه این حوزه ها در همکاری کامل با یکدیگر به اجرای امور بپردازند. حال آنکه در بسیاری از موارد حادثه و بحران مردم تنها شهرداری و معاونت خدمات شهری را موظف و مقصر در امور دانسته بسیاری از فعالیت های این بخش را از یاد می برند.

عطایی اذعان داشت: برای مثال خدمات شهری کرج روزانه نزدیک به یک هزار تُن زباله را جمع آوری و سطح شهر را رفت و روب می کند؛ در حالیکه با وقوع یک مرحله بارندگی سنگین که اتفاقا تأمین زیرساخت های لازم برای جلوگیری از بحران ناشی از آبگرفتگی ها به عهده بخش ها و دستگاه های دیگر نیز می باشد تمامی عملکرد این مجموعه تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی، با اشاره به اینکه باید از هر بخش به اندازه توان و مسئولیتش انتظار داشته باشیم، افزایش شناخت مردم از این مجموعه و مجموعه هایی که دارای مسئولیت هایی موازی با آن هستند را موجب تقویت حس پرسشگری میان شهروندان و در نهایت احقاق حقوق شان دانست.

جانشین معاون شهردار در امور خدمات شهری تاکید کرد: هدف گذاری ویژه ما در دوره جاری، انجام امور به صورت کارشناسی با انجام برنامه ریزی و خروج از آزمون و خطاهای مرسوم است که امیدواریم این مهم با همراهی و همکاری همه شهروندان و مسئولان شهری محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *