• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ترکاشوند:حمایت نهاد های دولتی زمینه اجرای پروژه های کلان را فراهم می کند

Byrotitr

اکتبر 2, 2014

روتیتر:شهردار کلانشهر کرج از نهادهای دولتی؛ همچون فرمانداری به عنوان حامیان مجموعه مدیریت شهری در اجرای سیاست ها و تصمیمات کلان شهری یاد کرد و افزود: اجرای پروژه های عمران شهری همراهی و همدلی مجموع نهادهای دولتی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند  با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در اجرای پروژه های شهری به نقش حمایتی سیدحمید طهایی استاندار البرز، محمد تقی ایرانی، فرماندار کرج و اعضای شورای اسلامی شهر از اجرای طرح ها و پروژه های شهرداری اشاره و اذعان داشت: بی شک انسجام و همراهی مسئولان شهری نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری که محور این اهداف نیز انتفاع و توسعه شهر همچنین جلب رضایت شهروندان است، ایفا می کند.

وی، نقش محوری و کلیدی مدیران ارشد در زمینه پیشرفت و بقای سازمان و دستگاه های خدمات رسان را یادآور شد و با تاکید بر ضرورت هماهنگی، همراهی و تعامل مستقیم تمامی سطوح و نهادهای خدماتی با یکدیگر عنوان کرد: حمایت همه جانبه مسئولان از برنامه ها و سیاست های شهرداری کرج که در راستای انجام وظایف و مسئولیت های متعددی تدوین واجرایی می شود، درجه بلوغ و بالندگی این نهاد مردمی را افزایش می دهد.

ترکاشوند اضافه کرد: مدیران ارشد برای ایجاد وفاق، تفاهم سازمانی و پیشگام بودن در مسیر رشد و توسعه باید قادر به ارئه بهترین الگوهای عینی و عملی در این زمینه باشند.

نگاه روشن استانداری و فرمانداری بر پروژه های عمرانی شهر

شهردار کرج با یادآوری اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز به نقش کلیدی مجموعه نهادهای دولتی همچنین شورای شهر در تحقق این پروژه کلان و مهم شهری اشاره کرد و ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ همه مسئولان اظهارداشت: شهرداری کرج همچنین در موضوع احیاء باغ سیب نیز  از این حمایت ها برخوردار شد.

ترکاشوند با بیان اینکه نگاه روشن نهادهای دولتی در همه پروژه ها به ویژه پروژه های عمرانی مشهود است، گفت: این همراهی گام های شهرداری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی شهر در تحقق اهداف کلان را محکم و استوار می کند.

وی، این همراهی را حاکی از داشتن جایگاه اخلاق در مدیریت دستگاه های خدمت رسان دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری برای جاری و ساری کردن این مهم در ساختار و بدنه شهرداری اهتمام ویژه ای دارد ضمن آنکه برای ارتباط موثر با دستگاه های خدماتی شهر تلاش جدی دارد.

ترکاشوند، تعامل، همراهی و مشارکت عمومی مسئولان شهرداری با مردم و سایر مدیران ارشد شهری را عاملی جهت هم افزایی و تحول کلی ذکر و عنوان کرد:  رفتار و عملکرد مدیریتی مدیران ارشد مهمترین عامل جهت حصول این همراهی و مشارکت عمومی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *