• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۹:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زیرگذر شهدای دانش آموز بخشی از ترافیک هسته مرکزی شهر را التیام بخشید

Byrotitr

اکتبر 6, 2014

روتیتر:رئیس شورای شهرستان کرج با بیان اینکه ترافیک به یکی از چالش های اساسی در کلانشهرها تبدیل شده است، اظهار داشت: بهره برداری پیش از موعد پل زیرگذر شهدای دانش آموز بخشی از ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر را التیام بخشید که جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیترمیرابراهیم صدیق اضافه کرد: در هفته های پایانی احداث و تکمیل پروژه مذکور، مدیریت و کارکنان معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری، سازمان پارکها و فضای سبز و منطقه ۹ شهرداری کرج دوشادوش پیمانکار کار و تلاش کرده و نسبت به محوطه سازی، ایجاد فضای سبز، عملیات آسفالت ریزی و زیباسازی مبادرت ورزیدند که در نهایت شاهد بهره برداری پیش از موعد از زیرگذر شهدای دانش آموز بودیم.

وی اضافه کرد: بهره برداری پیش از موعد تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز مصداق عینی مدیریت جهادی و بکارگیری عزم و اراده جهت خدمت رسانی متفاوت به شهروندان است که بنده در روزهای نزدیک به افتتاح پل زیرگذر از نزدیک شاهد تلاش و تکاپوی ویژه مدیر و کارکنان منطقه ۹ بودم و جا دارد بر اساس عمل به وظایف نمایندگی از ایشان تقدیر و تشکر نمایم.
صدیق با تاکید بر اینکه تسریع در بهره برداری از قطار شهری کرج بهترین گزینه جهت روان سازی ترافیک شهری است، بیان کرد: متاسفانه رشد غده سرطانی ترافیک در کالبد جسمانی مدیریت شهری تا حدی زیاد بوده است که کنترل و درمانش از اختیار نهادها خارج شده و به دلیل عدم همکاری شهروندان در کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین کماکان شاهد حادتر شدن مساله می باشیم.
وی از تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، راه اندازی خط بی آر تی و تسریع در تکمیل مترو به عنوان سه گانه های کاهش ترافیک یاد کرد و افزود: البته اقدامات مثبت شهرداری کرج برای احداث بیش از پنجاه تقاطع غیر همسطح در بازه زمانی پنج الی ده ساله نیز قابل تقدیر است و امیدوارم با انجام کارشناسی های لازم و اعمال نظارت صحیح بتوانیم سدی در برابر ترافیک ایجاد کنیم.
عضو شورای شهر کرج در پایان باری دیگر از مدیر و کارکنان منطقه ۹ شهرداری کرج به جهت جدیت و اهتمام ویژه برای گشایش پیش از موعد تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *