• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۹:۳۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مسافربری شدن فرودگاه پیام و ضرورت ایمن‌سازی راه‌های دسترسی

Byrotit

آگوست 28, 2018

روتیتر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام، بر ضرورت ایمن‌سازی محورهای دسترسی به این فرودگاه تأکید کرد.

به گزارش روتیتر: عباس صفری با اشاره به مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام، آغاز پروازها از این فرودگاه و به دنبال آن افزایش ترددها در محور ماهدشت – کیانمهر، بیان کرد: اکنون انجام یکسری اقدامات ایمنی در این محور ضرورت پیداکرده است.

وی اضافه کرد: در بحث ایمن‌سازی محور ماهدشت – کیانمهر بر اساس مصوبه استانداری، اقداماتی ازجمله نصب تابلوها، علائم راه، اجرای عملیات روشنایی و خط‌کشی را در این محور اجرایی خواهیم کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز بابیان اینکه انجام عملیات ایمن‌سازی محور ماهدشت – کیانمهر آغازشده است، گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت‌های مالی، این پروژه را در زمان مقرر به اتمام می‌رسانیم.

صفری توضیح داد: خرید امکانات و تجهیزات برای انجام عملیات ایمن‌سازی این محور به‌صورت نقدی است و اکنون در بازار نیز اختلاف قیمت‌های زیادی در خصوص تجهیزات و ملزومات کار وجود دارد، به همین دلیل نیاز است که تخصیص اعتبار مصوب شده این پروژه هرچه زودتر عملیاتی شود تا بتوانیم آن را انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این محور در حال انجام عملیات‌هایی همچون تعریض، اجرای رفوژ میانی و رفع معارضات مربوط به پایه‌های برق نصب‌شده شرکت توزیع نیروی برق البرز است، ابتدا باید این اقدامات انجام‌شده و به اتمام برسد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز اشاره کرد: به دنبال اتمام فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی در محور ماهدشت – کیانمهر در ادامه کار، توسط عوامل اجرایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز عملیات مربوط به ایمن‌سازی این محور اجرایی می‌شود که انجام آن تنها حدود یک ماه زمان‌بر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *