• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ساماندهی دکل و آنتن های مخابراتی در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد

Byrotit

آگوست 29, 2018

روتیتر:سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه ساماندهی دکل و آنتن های مخابراتی در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد، گفت: ضوابط مشخصی برای نصب دکل‌های مخابراتی در شهرها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش روتیتر ، محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای معاونین شهرداری کرج، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: امید است بتوان با تاسی از سیره حضرت امیرالمومنین علی(ع) در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان گام بر داریم.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم با بهترین شیوه ممکن اقدامات و وظایف محوله را به سر انجام برسانیم، افزود: دوری از مسائل حاشیه ای و پرداختن امور اصلی توسط معاونان، مدیران مناطق و روسای سازمان ها الزامی است.
سرپرست شهرداری کرج در ادامه با اشاره به دستور جلسه و با اعلام اینکه ساماندهی دکل و آنتن های مخابراتی در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد، گفت: در صدد هستیم آیین نامه کاملی در خصوص ساماندهی دکل و آنتن های مخابراتی، نظارت بر نصب و رعایت اصول فنی آن ها تدوین و لایحه این مهم به شورا ارائه شود.
وی با بیان اینکه قوانین و ضوابط مشخصی برای نصب دکل‌های مخابراتی در شهرها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در صورت تدوین، تصویب و اجرای طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی مانع از افزایش آسیب‌های زیست‌ محیطی و بهداشتی به جامعه شده واین مهم درآمد پایداری را نیز برای مدیریت شهری ایجاد خواهد کرد.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه هر گونه عملیات عمرانی در شهر باید با هماهنگی شهرداری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف وضعیت دکل های مخابراتی در سطح کلانشهر کرج پیرو موارد مطرح شده ضروری و حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به ساماندهی دستگاه های خودپرداز در شهر، گفت: برخی دستگاه های خودپرداز به گونه ای در سطح معابر جانمایی شده اند که مشکلات عدیده ای را برای تردد شهروندان ایجاد کرده لذا انتظار می رود این مهم در اسرع وقت بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *