• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حمایت تمام قد شورا از ساخت بزرگراه شمالی و قطار شهری

Byrotit

سپتامبر 4, 2018

روتیتر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر حمایت تمام قد شورای این کلانشهر از ساخت دو پروژه بزرگ شهری شامل بزرگراه شمالی و قطار شهری تاکید کرد.

به گزارش  روتیتر ، آخرین جلسه بررسی موانع و مشکلات احداث بزرگراه شمالی با حضور عباس زارع؛ رییس شورای اسلامی شهر کرج و محمدرضا احمدی نژاد؛ سرپرست شهرداری کرج در محل پروژه برگزار شد.

در این جلسه که معاون فنی و عمرانی و مدیر کل املاک شهرداری کرج به همراه مدیران ارشد پروژه نیز در آن حضور داشتند، رییس شورای اسلامی شهر به اهمیت احداث ابرپروژه بزرگراه شمالی اشاره کرد و گفت: تسریع در احداث و بهره برداری هرچه سریعتر پروژه بزرگراه شمالی دغدغه اصلی اعضای شورا و مدیران ارشد شهری بوده و این طرح می تواند بسیاری از معضلات مواصلاتی درون و برون شهری کرج را کاهش دهد.

عباس زارع، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در آینده به منظور حل معارضات ملکی و اقتصادی، از نگاه ویژه همه اعضا در راستای حل معضلات خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی این طرح، تمامی دستگاه های مرتبط با مدیریت شهری باید با نگاهی ویژه و بکارگیری همدلی و همراهی کمک کنند تا طبق برنامه زمانبدی نسبت به افتتاح پروژه اقدام شود.

این مسئول، افزود: حل معضل ترافیک شهری با ایجاد زیرساخت های عمرانی علمی و عملی در دستور کار شورا می باشد که با این مهم با قدرت و جدیت پیگیری خواهد شد.

در پایان جلسه پیمانکار به تشریح مشکلات اقتصادی و معارضات این طرح پرداخت و میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرای تقاطعات را مورد اشاره قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *