• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۵:۳۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

با انتخاب شهردار آرامش و ثبات به شهر باز خواهد گشت

Byrotit

سپتامبر 5, 2018

روتیتر: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه به زودی شهردار کرج انتخاب و معرفی می شود، گفت: با انتخاب شهردار آرامش و ثبات به شهر باز خواهد گشت.

به گزارش روتیتر: عباس زارع اظهار داشت: مهم ترین وظیفه شورا، انتخاب شهردار است بنا بر اهمیت موضوع به یقین دستور نخستین جلسه رسمی آتی شورای شهر کرج به این مهم و پروسه انتخاب شهردار اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: بی شک با انتخاب شهردار آرامش و ثبات به شهر کرج باز می گردد و به دنبال آن در مدیریت شهری با شتاب بیشتری خدمات رسانی به شهروندان را پیش خواهیم برد.

زارع در مورد گزینه های مطرح شده برای انتخاب شهردار کرج، عنوان کرد: گزینه های مورد نظر در این خصوص از ۱۰ مورد هم بیشتر است اما برای رسیدن به اجماع نظر و انتخاب گزینه های نهایی نیاز به برگزاری نشست رسمی شورای شهر کرج است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: اخذ تصمیمات مهمی از جمله انتخاب شهردار کرج نیاز به گفتگو و تبادل نظر بیشتر اعضای شورا دارد، در این مورد نشستی غیر رسمی هم خواهیم داشت که احتمالا امروز عصر برگزار می شود، اما هرگونه جمع بندی و تصمیم نهایی در این مورد بر اساس اعلام نظر سیزده عضو شورا و در جلسه رسمی خواهد بود.

به گفته زارع، اگر جمع بندی نهایی در جلسه رسمی آتی شورای شهر کرج در روز چهارشنبه و در مورد انتخاب شهردار این کلانشهر حاصل نشود، جلسات فوق العاده ای بعد از ظهر چهارشنبه و یا فردای همان روز تشکیل خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *