• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج ۳۵٫۵ درصد اعلام شد

Byrotit

سپتامبر 6, 2018

روتیتر:معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه شمالی کرج ۳۵٫۵ درصد می باشد.

 

به گزارش روتیتر:  عسگر نصیری در نشست با مشاورین و پیمانکاران پروژه بزرگراه شمالی کرج که با حضور اکبر رحمانی قهرودی؛ رئیس اداره امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: طبق آخرین برآورد انجام گرفته توسط پیمانکار، میزان پیشرفت ریالی این پروژه ۳۳٫۵ درصد و میزان پیشرفت فیزیکی آن ۳۵٫۵ نیم درصد اعلام شده است.

نصیری در ادامه با اشاره به وضعیت بد اقتصادی حاکم بر جامعه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی گریبان شهرداری ها را نیز گرفته، روند اجرای پروژه های عمرانی با موانع و معضلات عدیده ای مواجه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج بیان کرد: به دنبال رفع مشکلات پیش آمده راهکارهایی برای پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی کرج در بازدید رئیس اداره امور راه و ترابری و مدیریت عمران و شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور و هییت همراه بررسی و مطرح شد.

وی افزود: پیرو راهکارهای یاده شده در این بازدید، می توان مطابق بند و ماده ۵ نسبت به فروش اوراق مشارکت با اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه اقدام کرد که این امر پس از اخذ نظر اعضای شورای اسلامی شهر کرج اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *