• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مشکلات مجتمع تجاری ایران زمین بررسی شد

Byrotit

سپتامبر 22, 2018

روتیتر: موانع و مشکلات پیش روی پروژه مجتمع تجاری ایران زمین با حضور نایب رییس شورای شهر و سرپرست شهرداری کرج بررسی شد.

به گزارش روتیتر: محمدرضا احمدی نژاد در این بازدید اظهار کرد: قرارداد احداث مجتمع تجاری ایران زمین اسفند ماه سال ۸۸ منعقد و پروانه این طرح مهر ماه سال ۹۱ صادر شده است.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه مشارکت کننده و سرمایه گذار بایستی ظرف مدت زمان کوتاهی این طرح را به سرانجام می رساندند، تصریح کرد: هدف شهرداری از اجرای طرح های عمرانی انتفاع شهر و شهروندان است که برای تحقق آن از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.

لزوم بررسی قرداد پروژه مجتمع تجاری ایران زمین

احمدی نژاد با تشریح و طرح ایرادات بخشی از بندهای این قرارداد، گفت: قرارداد منعقد شده با مشکلات جدی روبرو است که برای رفع آن باید نسبت به اصلاح برخی از بندها اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته مشارکت کننده و سرمایه گذار مجتمع تجاری ایران زمین خواهان پیش فروش این طرح بوده اند، گفت: پیش فروش و واگذاری حین ساخت مجتمع های تجاری درخواستی دور از ذهن نیست اما در این پروژه با ضوابط منعقد شده در قرار داد همخوانی ندارد.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر لزوم بررسی روند اجرای پروژه از آغاز تا کنون، گفت: احصای هزینه تمام شده این پروژه برای تبیین برنامه ریزی دقیق عملیاتی الزامی است.

وی گفت: باید تیمی متشکل از معاونت فنی عمرانی، سازمان مشارکت و سرمایه گذاری، معاونت شهرسازی، املاک و حقوقی به منظور بررسی موانع و مشکلات این طرح تشکیل داده شود.

روند احداث پروژه تجاری مجتمع ایران زمین به درازا کشیده است

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه متاسفانه روند احداث پروژه تجاری مجتمع ایران زمین به درازا کشیده و به کلافی سر در گمی تبدیل شده است، گفت: باید با بررسی های دقیق مشخص شود مشارکت کننده در این تاخیر به چه میزان قصور داشته است.

منصور وحیدی با بیان اینکه این طرح باید هر چه زودتر تعیین و تکلیف شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه ارزش افزوده بالایی در این پروژه ایجاد شده انتظار می رود کمی دلسوزانه تر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان این که ضروری است پروژه مجتمع تجاری ایران زمین تا پایان سال به نتیجه برسد، تاکید کرد: به منظور تسریع در اجرای اقدامات، بازدید هفتگی از مجتمع تجاری ایران زمین صورت خواهد گرفت و پیشنهاد می شود سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج به طور مستقیم و تحت نظر شهردار، مسئول رسیدگی به این پروژه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *