• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دوران دفاع مقدس حماسه ای ماندگار بر صفحه تاریخ است

Byrotit

سپتامبر 22, 2018

روتیتر: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: دوران دفاع مقدس نماد مقابله انسان‌های آزاده در مقابل جور و ستم است.

به گزارش روتیتر: اکبر سلیم نژاد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال استقامت، صبر و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنانی است که چشم دیدن عزت و سربلندی ایران را ندارند و چند دهه است از هر راه ممکن در تلاشند تا به نظام خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بزرگ و کوچک برای دفاع از مرزهای کشور از جان خود گذشته و با حضور در جبه‌های نبرد حق علیه باطل اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن در بیاید.

وی افزود: ملت ایران با پیروزی در جنگ تحمیلی حماسه ای ماندگار و جاودان بر صفحه تاریخ خلق کردند و نشان دادند با توکل بر خدا و ایثار و فداکاری کارهای ناممکن ممکن می‌شود.

وی توضیح داد: دوران دفاع مقدس نمادی از مقابله انسان‌های آزاده در مقابل جور و ستم است و نشان می‌دهد اگراراده جمعی در میان باشد سخت ترین شرایط قابل تحمل می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ابراز کرد: تا زمانی‌که که فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم نهادینه باشد، دشمن نمی تواند به هیچ یک از اهداف خود دست یابد. بر این اساس باید تلاش کنیم نسل جوان که آینده سازان کشور هستند را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم.

سلیم نژاد اظهار کرد: همه ما ایران را دوست داریم و حاضریم برای حفظ ذره ذره از خاک آن جانمان را فدا کنیم و مشکلات و سختی‌های موجود باعث نمی شود از موضع خود در این خصوص کوتاه بیاییم.

عضو شورای شهر کرج گفت: باید تلاش کنیم معنویت، از خودگذشتگی و تلاش برای خدمت به دیگران مثل دوران جنگ دوباره احیا شود تا مردم به نظام بیش از پیش امیدوار شوند و اطمینان پیدا کنند که انقلاب در مسیر درست و اصلی خود در حرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *