• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهر برای حضور دانش آموزان مهیا شد/ صرف دو میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح استقبال از مهر

Byrotit

سپتامبر 22, 2018

روتیتر: معاون خدمات شهر شهرداری کرج از اجرای اقدامات خدماتی برای فراهم کردن فضایی شاد جهت حضور دانش آموزان در شهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش روتیتر: حسن مدیرروستا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر معاونت های خدمات شهر در مناطق ۱۰ گانه کرج اقدام به پاکسازی و شاداب سازی خیابان ها کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای عملیات استقبال از مهر با محوریت شاداب سازی و واکاری فضای سبز صورت گرفته است، عنوان کرد: برای اجرای این عملیات دو میلیارد ریال اعتبار از سوی معاونت خدمات شهر مناطق ۱۰ گانه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: رنگ آمیزی مدارس، شستشو و تنظیف مضاعف خیابان ها و معابر منتهی به مدارس همچنین رنگ آمیزی بلوک عابر از دیگر اقدامات معاونت های خدمات شهر مناطق ۱۰ گانه برای استقبال از مهر بوده است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج، در ادامه به خط کشی صفوف، هرس و واکاری فضای سبز مدارس و معابر و امحای آلودگی های دیداری در سطح شهر به عنوان دیگر اقدام معاونت های خدمات شهر مناطق اشاره کرد.

به گفته مدیرروستا، لکه گیری آسفالت و نصب بنرهای اطلاع رسانی بازگشایی مدارس نیز از سوی معاونت خدمات شهر مناطق به منظور استقبال از مهر صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *