• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

باید از ظرفیت فرهنگی دفاع مقدس در ترویج فرهنگ شهروندی بهره برد

Byrotit

سپتامبر 23, 2018

روتیتر: سرپرست شهرداری کرج گفت که از ظرفیت های فرهنگ دفاع مقدس می توان در راستای ترویج فرهنگ شهروندی که از وظایف شهرداری ها است، بهره برد.

به گزارش روتیتر : محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) حصارک کرج برپا شده با حضور در غرفه شهرداری کرج، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله لزوماتی است که همواره تاکید شده است.

محمدرضا احمدی نژاد اظهار کرد: در این راستا ضمن ارج نهادن بر ارزش های دفاع مقدس باید بر لزوم انجام امور فرهنگی برای زنده نگه داشتن ایثارگری های رزمندگان اسلام، استفاده کرد.

وی افزود: در این برهه از زمان که تهاجم نظامی دشمن به یک تهاجم بسیار گسترده تر فرهنگی مبدل گشته، لازم است با بسیج همه امکانات در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اقدام شود.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای پاسداشت از کسانی است که از این سرزمین دفاع کردند، پس وظیفه داریم ضمن زنده نگه داشتن یاد این دلاوری ها، قدردان آنان و خانواده‌های شان باشیم.

احمدی نژاد بیان کرد: ترویج مفاهیمی چون ایثار که از جمله مولفه های اصلی فرهنگ دفاع مقدس است به شکل های مختلف در مبلمان و دست سازه های شهری و…می تواند اثرات مثبتی را در بهبود رفتارهای شهروندی در پی داشته باشد.

وی یادآور شد: میز خدمت شهرداری از تاریخ ٣١ شهریور ماه به مدت ۶ روز در نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مدیران مناطق و سازمان ها به شهروندان کرجی خدمات ارایه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *