• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است/ شهر و شهرداری در کنار خانواده کودکان استثنایی باشد

Byrotit

سپتامبر 24, 2018

روتیتر:رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور روزهایی است که ملت ایران با جان و دل از کشور خود حمایت و دفاع کردند، شهادت را شاهراهی به وسعت ایثار معنا کرد و گفت: در آن روزها فاصله خاک تا افلاک به اندازه میدان مین بود.

 

به گزارش روتیتر ، عباس زارع در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، گفت: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران است و حادثه تروریستی اهواز سند دیگری از مظلومیت مردم شریف این سرزمین است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این واقعه و ملت ایران، ادامه داد: دشمنان بدانند اتحاد ملت ایران پا برجاست و ما محکم و استوار بر عهدی که بستیم، نشستیم.

وی افزود: امروز هم مردم ایران ادامه دهنده راه کسانی هستند که برای سربلندی انقلاب از جان و مال خود گذشته و در جبه‌های نبرد حق علیه باطل قهرمانانه جنگیدند.

زارع ابراز کرد: مردم ایران محکم‌تر از قبل بر عهدی که با امام شهدا بسته‌اند ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: من امروز در مدرسه استثنایی حاضر شدم و با توجه به اینکه حق سرویس این کودکان در شورای پنجم به تصویب رسیده اما اجرایی نشده است.

زارع با تاکید بر اینکه شهرداری باید به تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی کمک کند، اظهار کرد: تامین هزینه ایاب و ذهاب با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای والدینی که فرزند عادی دارند سخت است چه برسد به کسانی که فرزند محصل شان از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می‌برد.

عضو شورای شهر کرج یادآور شد: در حال حاضر ۱۷ مدرسه استثنایی با بیش از هزار دانش آموزی که از ناتوانی جسمی و ذهنی رنج می برند در کرج وجود دارد.

وی گفت: از شهرداری تقاضا می‌شود از منابعی که در اختیار دارد نسبت به تامین سرویس برای این دانش آموزان اقدام کند تا بخشی از مشکل این جامعه خاص برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *