• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مراسم تاسوعا و عاشورای امسال بدون تکیه بر منابع عمومی برگزار شد/ فکر می کردیم رویکرد انتخاب شفقی کمترین ریسک را داشته باشد

Byrotit

سپتامبر 24, 2018

روتیتر:سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برگزاری شایسته مراسم سوگواری ماه محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر کرج، گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای امسال بدون تکیه بر منابع عمومی برگزار شد.

 

به گزارش روتیتر : رحیم خستو در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به عزاداری با وقار شهروندان در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا، جا دارد سر تعظیم برای مومنانی فرود آوریم که برای مولای خود به سوگ نشستند.

وی در ادامه به حضور صمیمانه مردم در پاکداشت خیابان ها در این ایام پرداخت و با بیان اینکه مدیران به ویژه سرپرست سازمان مدیریت پسماند نقش ویژه ای در تحقق این مهم داشتند، عنوان کرد: سازمان پسماند توانست پیوندی را میان شهرداری و مردم برقرار کند که شهروندان پاکسازی خیابان را به عنوان نذر خود انجام دادند و این امر قابل ستایش است.

خستو حضور موثر مردم در فعالیت‌های مرتبط به پاک‌سازی معابر شهری را نویدبخش رسیدن به شهر خوب و پاک دانست و از حضور و فعالیت انجمن های مردم نهاد و گروه های زیست محیطی جهت جمع آوری زباله ها تشکر کرد.

سخنگوی شورای شهر کرج همچنین به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و ضمن تسلیت به ملت ایران، گفت: آغاز سال تحصیلی می توانست با شادی همراه باشد که متاسفانه اتفاق دیروز غم را به چهره همه نشاند.

خستو در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع انتخاب شهردار پرداخت و افزود: فکر می کردیم رویکرد انتخاب شفقی کمترین ریسک را داشته باشد و استعلامات به درازا نکشد اما اکنون با ابهاماتی روبرو هستیم.

وی با اشاره به سو تفاهم پیش آمده برای وزارت کشور که انتخاب شفقی بدون هماهنگی با وزارت صورت گرفته است، توضیح داد: ما نمی توانیم هر موقع اراده کردیم وزیر کشور را ببینیم به همین دلیل با نماینده وزیر که استاندار البرز است مذاکرات را انجام دادیم.

نامه مخالفت وزیر کشور با شفقی را دال بر رد کردن وی نمی دانیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: ما نامه مخالفت وزیر کشور با شهردار شدن شفقی را دال بر رد کردن وی نمی دانیم و برای رفع سو تفاهمات پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

خستو با بیان اینکه نمایندگان شهر کرج همراه ما خواهند بود، افزود: هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام داده و خواستار کمک از نمایندگان شهرمان شدیم و امیدواریم این اتفاق به زودی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *