• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پرداختن به فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس ضروری است

Byrotit

سپتامبر 25, 2018

روتیتر:نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس رشادت های رزمندگان را برای نسل جوان به تصویر می کشد.

 

به گزارش روتیتر ، منصور وحیدی با حضور در غرفه شهرداری کرج در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اکنون نقش مدیریت شهری به یک سازمان خدماتی خلاصه نمی شود بلکه نقش این نهاد گسترش یافته و در عرصه های مختلف زندگی شهری حاضر و دخیل است.

وی لزوم پرداختن به فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: پاسخ به ابهامات و چراها در خصوص تاریخ دفاع مقدس امری مهم و حیاتی است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: نیازهای شهر به عنوان یک موجود زنده فقط به نیازهای کالبدی، زیستی و مادی محدود نمی شود و نیازهای فرهنگی که منشا بسیاری از رفتارها  می تواند باشد یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری  به شمار می آید که رسیدگی به این نیاز و گسترش آموزش ها می تواند بسیاری از مشکلات مدیریت شهری را حل کرده و موجب افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت های مختلف شهرداری در محیط شهری شود.
وحیدی بیان کرد: بازسازی عملیات‌ دوران هشت سال دفاع مقدس گوشه‌ای از مظلومیت‌های این دوران را به نمایش می‌گذارد و در این بازسازی پایمردی رزمندگان اسلام با شیوه‌ای جدید به نمایش گذاشته می شود تا نسل جدید بتواند به طور مجسم آن لحظات معنوی را درک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *