• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نصب دست سازه شهدای والامقام به شگل “گل لاله” در نمایشگاه دفاع مقدس

Byrotit

سپتامبر 25, 2018

روتیتر:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهردرای کرج از نصب دست سازه گل لاله در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خبر داد.

 

به گزارش روتیتر ، پیمان بضاعتی پور در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قطعا برکات معنوی فردی و اجتماعی را به دنبال دارد لذا ما نیز بر این باوریم نهادینه سازی آثار بر مبنای ارزش‌های دفاع مقدس، وظیفه ای همگانی است.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها به منظور نشرآثار دفاع مقدس  تاکید کرد و گفت: اهتمام و عزم همگانی در پرداختن به ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر به شمار می رود.
سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج به اقدامات این سازمان در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج، دست سازه شهدای والامقام دفاع مقدس که به شکل گلِ لاله طراحی شده است در نمایشگاه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفت.
این مسئول تصریح کرد: این اثر سه بخشی، پس از پایان  کنگره ملی شهدای دفاع مقدس و نمایشگاه، در فضای باز واقع در لچکی شمالی میدان شهید آجرلو (سپاه) نصب خواهد شد.
وی بیان کرد: آسفالت محوطه، ساخت و نصب سر درِ ورودی، جدول گذاری و ایجاد فضای سبز با کاشت گل و گیاه و درخت، اکران بنرهای دفاع مقدس در ۸۰ معبر اصلی سطح شهر و پخش ۲۴ ساعته تبلیغات نمایشگاه توسط دو تلوزیون شهری از دیگر اقدامات این سازمان در برپایی نمایشگاه است.
بضاعتی پور یادآور شد: در این نمایشگاه غرفه آموزش فضای سبز که نحوه صحیح حفظ و نگهداری فضای سبز در محلات با رویکرد محله محور دایر است و کارشناسان به آموزش مراجعین و علاقمندان مشغول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *