• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برگزاری مسابقه “شهر خوب ، شهروند خوب” در نمایشگاه دفاع مقدس

Byrotit

سپتامبر 25, 2018

روتیتر:مدیر اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: مسابقه ای با عنوان “شهر خوب ، شهروند خوب” در غرفه مدیریت شهری در نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موضوعات نقاشی، انشا و داستان نویسی برگزار می شود.

 

به گزارش روتیتر ، سید علیرضا موسوی از استقبال شهروندان از این مسابقه خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف مشارکت شهروندان در مباحث مدیریت شهری و ارتقای حس مسئولیت پذیری با موضوعات فضای سبز، پسماند، منظر شهری و حقوق شهروندی برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقه در قالب نقاشی و انشا با موضوعات آزاد، و دفاع مقدس و نامه ای به شهردار به صورت دلنوشته انجام می شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اظهار کرد: کودکانی که تمایل به شرکت در بخش انشا دارند می‌بایست با موضوع نامه‌ای به آقای شهردار اثر خود را در یک برگ کاغذ A4 به نگارش در آورند.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در زمینه داستان نویسی نیز می توانند آثار خود را با محوریت شهر خوب و شهر زیبا به غرفه شهرداری کرج ارایه نمایند.
حضور چشمگیر کودکان در نمایشگاه دفاع مقدس
موسوی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس امیدواریم حضور چشمگیر کودکان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس و شرکت در این مسابقه ما را در اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف در طول سال یاری نمایند.
وی با بیان اینکه در حقیقت هدف نهایی از  تمامی فعالیت ها و خدمات شهری، داشتن شهری شاد، سالم، خلاق و پرنشاط است، یادآرو شد: با برگزاری این مسابقه قصد داریم کودکان و نوجوانان را ضمن آشنایی نسبت به حقوق خودشان با یک شهروند فعال، آگاه و مسئولیت‌پذیر آشنا کنیم.
گفتنی است؛ مسابقه “شهر خوب، شهروند خوب” با همکاری پایگاه بسیج شهرداری کرج و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برگزار شده و در روز آخر نمایشگاه دفاع مقدس به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *