• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد قطب اقتصادی کرج است/رفع دغدغه ۵ هزار اشتغال با حمایتِ شهرداری

Byrotit

سپتامبر 25, 2018

روتیتر: سرپرست منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد قطب اقتصادی کرج است که رفع مشکلات آن از اولویت های شهرداری است.

به گزارش روتیتر: مرتضی جلالیان در دیدار از مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد به بررسی مشکلات این مجتمع پرداخت و گفت: به دلیل مشکلات حقوقی، راه اندازی مجتمع یاد شده به تاخیر افتاده و تا امروز با وجود پیگیری های فراوان از سوی سهامداران و شهرداری، برنامه ریزی مناسبی برای رفع معضلات و به نتیجه رسیدن این مجتمع صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجتمع از موقعیت خوبی برخوردار است می تواند قطب اقتصادی خوبی برای شهر باشد و رسیدگی به آن ضروری است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری کرج با بیان اینکه رفع معضلات حقوقی مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد، افزود: مسائلی که به عنوان وظایف شهرداری در این محل قابل پیگیری است از جانب شهرداری بررسی می شود.

این مسئول ضمن استقبال از پیشنهادات سهامداران برای تغییر کاربری و رفع معضلات مجتمع یاد شده، بر فضاسازی در محیط مجتمع و استاندارد سازی حاشیه معابر آن تاکید کرد و یادآور شد: ارزش یک طرح وقتی مشخص می شود که همراه با دسترسی ها و ایجاد فضاهای خدماتی مورد نیاز شهروندان به نتیجه برسد.

جلالیان تصریح کرد: در صورت امکان و تا جایی که از نظر حقوقی ممکن باشد، در طراحی و ایجاد فضاهای خدماتی مجتمع صنفی شیخ آباد کمک می کنیم.

وی گفت: این مجتمع محل مناسبی برای کمک به رفاه شهروندان است و می توان با ساماندهی آن، بسیاری از خواسته های شهرداری در بحث خدمات شهری را پوشش داد.

شایان ذکر است در این دیدار مقرر شد، جلسات کارشناسی بیشتری در این خصوص برگزار شود تا رفع معضلات با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *