• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۰۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خستو: ذره بین نظارت را باید نزدیک تر کنیم

Byrotit

سپتامبر 26, 2018

روتیتر: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه شورا نظارت است، خواستار تشدید نظارت بر عملکرد شهرداری شد.

به گزارش روتیتر: رحیم خستو در نطق پیش از دستور هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، ضمن قدردانی از اجرای اقدامات مناسبتی محرم در سطح شهر و فعالیت مناطق با توجه به اینکه شهرداری با سرپرستی اداره می شود، بر نظارت بیشتر بر عملکرد شهرداری تاکید کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بعضا تخلفات نیروهای شهرداری را از سازمان های دیگر می شنویم و دیگران زودتر از ما در جریان این تخلفات قرار می‌گیرند.

وی افزود: از رییس شورا خواهشمندم تا قبل از اینکه عالم و آدم از تخلفات باخبر شوند، افراد متخلف را به شورا دعوت کنند تا به این مشکلات خاتمه دهیم.

خستو یادآوری کرد: یکی از مدیران مناطق به دلیل اجرا نکردن به وظایف با مشکل روبرو شده است که من خواستار رسیدگی به این مشکل هستم.

لینک تعاملی میان شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان ایجاد شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه کمک هزینه اعزام ورزشکاران استان البرز به بازی های آسیایی پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: ایجاد لینک تعاملی میان شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان به منظور افزایش سطح سلامت شهروندان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده کار شهرداری خدماتی است، تصریح کرد: هزینه برای ورزش، هزینه برای سلامت جامعه و کاهش هزینه های بَعدی است.

خستو اضافه کرد: ما در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مشکل چگونگی استفاده از مکان های ورزشی را داریم که حل این مشکل بدون هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان دشوار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: ایجاد لینک تعاملی میان این دو دستگاه اثرات مثبتی را برای شهر به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *