• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خرید قیردرشرایط اقتصادی امروز محال است

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر:سرپرست شهرداری کرج با اشاره به افزایش قیمت دلار طی ماه گذشته، گفت که خرید قیر در فضای اقتصادی کنونی تقریبا محال است.

به گزارش روتیتر ، محمدرضا احمدی نژاد در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به ضرورت تامین قیر به منظور اجرای عملیات آسفالت در معابر سطح شهر، گفت: تامین قیر با توجه به شرایط اقتصادی کنونی با مشکل مواجه است.
این مسئول با بیان اینکه مشکل شهرداری کرج تنها استفاده از روش تهاتری نسیت و تخصیص بودجه برای تامین قیر نیز در این میان مطرح است، در شرایط اقتصادی حاکم و قیمت بالای دلار که در حال حاضر به ۱۶ هزار تومان رسیده است، تولید کننده های داخلی به صادرات روی آورده اند و این امر تامین قیر برای شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.
وی در ادامه به اختصاص ۹۰۰ تن قیر رایگان از سوی دولت به استان البرز اشاره کرد و یادآور شد: مقرر شده تا این میزان قیر در بافت های ناکارآمد و فرسوده شهری استفاده شود و سهم کرج در این زمینه ۱۶۰ تن قیر محاسبه شده که اختصاص این میزان نیز در دست بررسی است.

پرداخت یک میلیارد تومان از بدهی بانک شهر
سرپرست شهرداری کرج ادامه صحبت های خود را به اقدامات انجام شده طی دوران تصدی گری اش اختصاص داد و گفت: توانستیم یک میلیارد تومان از بدهی بانک شهر را پرداخت کنیم که این امر نقش مثبتی در کاهش هزینه های شهرداری دارد.
احمدی نژاد همچنین به روند پروژه های عمرانی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: پروژه خط ۴ حصار فعال است، قطعه اول آن با متراژ ۴۰۰ متر اصلاح شده و عملیات قطعه دوم نیز از محدوده پارک حیات وحش طی هفته آتی آغاز می شود.
وی با اشاره به اینکه در پروژه ساماندهی تپه مرادآب، دیوار سازی پیشرفت خوبی داشته است و از خیابان شهید بهشتی قابلیت بهره برداری دارد، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام بارندگی، هماهنگی های لازم را برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر با خدمات شهر انجام داده ایم.
سرپرست شهرداری کرج در پایان از اجرای عملیات ساخت کنار گذری که از تقاطع غیر همسطح آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر در حال انجام است سخن گفت و افزود: این عملیات در دست اقدام است و به زودی به نتایج مطلوبی در این زمینه می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *