• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تاکید نایب رییس شورا بر استقرار ساختمان پزشکی قانونی در سازمان آرامستان ها

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر:نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با ضروری دانستن وجودساختمان پزشکی قانونی در آرامستان بهشت سکینه (س) بر احداث ساختمانی به این منظور تاکید کرد.

به گزارش روتیتر، منصور وحیدی در بازدید از گلزار شهدای بهشت سکینه (س) علاوه بر آن که از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در سازمان آرامستان ها و مشکلات موجود قرار گرفت، هماهنگی لازم را برای احداث ساختمانِ پزشکی قانونی در این گلزار انجام داد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: دلیل رفتن پزشکی قانونی از آرامستان یاد شده نبود محل مناسب است که با توجه به ضرورت حضور این دستگاه به منظور سرعت بخشیدن به نیاز مراجعه کنندگان باید ساختمانی برای فعالیت پزشکی قانونی در این سازمان مهیا شود.
وحیدی با ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته در آرامستان بهشت سکینه (س)، افزود: خوشبختانه در سازمان آرامستان های شهرداری کرج نگاه ویژه ای به مراجعه کنندگان شده که دغدغه این سازمان برای کسب رضایتمندی شهروندان را نشان می دهد.
این عضو شورا اقداماتی چون راهنمای انجام مراحل خدمات رسانی به شهروندان از طریق اینفوگرافی، ساخت آبخوری های مناسب و کمک به ایجاد و توسعه فضای سبز متناسب با روحیه مراجعان را بسیار ارزشمند و قابل قدردانی دانست.
وی همچنین از توجه رییس سازمان به بخش متوفیات و غسالخانه و همینطور کارمندان این بخش ها که نیاز عاطفی آن ها به دلیل شرایط سخت کاری بالاتر از سایر بخش ها است، قدردانی کرد.
حل مشکل کم آبی اولویت باشد
نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج رفع مشکل کم آبی سازمان آرامستان ها را دغدغه ای اساسی دانست و افزود: در شرایط کنونی که انتقال آب با هزینه بسیاری روبرو است می شود این کمبود را با استفاده از روش های کم هزینه مدیریت کرد.
وحیدی با اشاره به این که سازمان آرامستان می تواند با بهره گیری از ماشین آلات بلااستفاده دیگر سازمان ها و نوسازی آن ها انتقال آب را با هزینه ای بسیار کمتر انجام دهد، خواستار همکاری دیگر سازمان ها در این خصوص شد.
 اولویت قرار دادن لوایح ارسالی از سوی این سازمان در صحن شورا و کمک به این سازمان برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان، وعده ای بود که از سوی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج به عسگری رییس سازمان آرامستان ها داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *