• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شفافیت درخدمات رسانی اولویت سازمان آرامستان ها است

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر:رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: شفافت درخدمات رسانی اولویت سازمان آرامستان ها است.

به گزارش  روتیتر ، حمید رضا عسگری اظهار کرد: توسعه آرامستان بهشت سکینه (س) و تسهیل در خدمات رسانی به کسانی‌ که در غم از دست دادن عزیز خود داغدار هستند از مهمترین اولویت‌های این سازمان است.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که بسیاری از ساکنان شمال، شمال غرب و غرب تهران در مقایسه با بهشت زهرا (س) تهران به آرامستان بهشت سکینه (س) کرج نزدیک‌ترند، ترجیح می‌دهند بهشت سکینه (س) را به عنوان خانه ابدی عزیزانشان انتخاب کنند که این موضوع فرصتی است که بیش از گذشته شرایط را در این آرامستان مهیا کرد.

وی با اشاره به دلیل دیگری که بسیاری بهشت سکینه (س) را برای دفن اموات خود انتخاب می‌کنند، توضیح داد: تردد در مسیر بهشت سکینه (س) کرج به دلیل حجم ترافیک کمتر راحت تر است.

این مسئول با بیان اینکه در سازمان آرامستان ها تنها به فکر توسعه فضای دفن اموات نیستیم، ابراز کرد: به دلیل شرایط خاص مراجعه کنندگان بهشت سکینه (س) فضا سازی، ایجاد جایگاه های استراحت و توسعه فضای سبز با کاشت درختان و گل های مقاوم نیز مورد توجه قرار دارد.

عسگری ابراز کرد: علاوه بر این، بهبود فضای انتظار و خدمات رسانی از طریق اینفوگرافی که باعث بهبود در خدمات رسانی می شود از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سازمان برای شهروندان است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در بخش دیگری از صحبت‌های به ایجاد نشاط در روحیه پرسنل سازمان اشاره کرد و افزود: به این منظور اردوهای متنوعی در طول سال تعریف و برگزار می‌شود تا پرسنل برای ساعاتی هم که شده از فضای سخت کاری خود فاصله بگیرند.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این، در بخشی از فضای سازمان زمین چمن فوتبال و  والیبال احداث شده که پرسنل می‌توانند بعد از ساعات کاری به ورزش و حفظ بپردازند. در کنار این ها به زودی شاهد احداث استخر در مجموعه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سختی کار کارکنان غسالخانه توضیح داد: با توجه به فشار روحی و روانی زیادی که به این افراد وارد می‌شود، فضای مناسبی برای استراحت این کارکنان ایجاد شده است. بدون شک تا زمانی‌که کارکنان این مجموعه روحیه مناسبی نداشته باشند نمی‌توانند خدمات با کیفیتی به مراجعان ارایه دهند.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ایجاد مراکز رفاهی، ورزشی و تفریحی برای خانواده ها را به عنوان دیگر  اقدامات در دست اجرای سازمان نام برد و گفت: ایجاد سوله ای برای انجام ورزش های هوازی برای پرسنل نیز در دستور کار قرار دارد.
این مسئول در پایان با اشاره به برخی مشکلات سازمان افزود: با توجه به حجم آب مصرفی، کمبود آب و نبود ساختمان پزشکی قانونی از مهمترین مشکلات این مجموعه است که امیدوار هستیم با حمایت شورای شهر مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *