• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

وحیدی: کارخانه آسفالت شهرداری کرج ظرفیت رفع نیاز تمام مناطق را دارد

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر:نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری کرج ظرفیت تولید آسفالت برای تمامی مناطق شهرداری را دارد، اظهار داشت: دست های پنهانی وجود دارد که نمی گذارد این کارخانه فعالیت خود را ادامه دهد.

به گزارش روتیتر ، منصور وحیدی در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: ما نتوانستیم برای فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری جربزه به خرج دهیم و کارخانه داران بیرون از مجموعه پیروز شدند.
این عضو شورا نقش شورای شهر در فعالیت کارخانه آسفالت را موثر دانست و با اشاره به اینکه این نهاد طرح هایی را برای فعالیت کارخانه آسفالت ارایه داده است، گفت: سال گذشته شش میلیارد تومان برای خرید آسفالت پیش‌بینی شد در حالی‌که از فعالیت این کارخانه جلوگیری شده است.
وی با تاکید مجدد بر اینکه دست‌های پنهان و آشکار وجود دارد که نمی‌گذارد کارخانه آسفالت شهرداری کرج فعالیت کند همچنین با بیان اینکه درگیر مسایل پیش پا افتاده شدیم و موضوعات مهم و قابل پیگیری روی زمین مانده است، به طرح این سؤال پرداخت که نقش شورا در روی زمین ماندن این طرح ها چیست؟
وحیدی بحث درآمد و کنترل هزینه را مهم ترین وظیفه شورا و شهرداری ذکر کرد و افزود: باید در تهیه قیر و آسفالت به بهینه سازی برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *