• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

آموزش دوره های هلال احمر به کارکنان امری ضروری است

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر: برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و هلال احمر به کارکنان و شهروندان امری ضروری است.

به گزارش روتیتر :سرپرست منطقه ۱۲ شهرداری کرج در دیدار رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: هرچه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه و پیشرفت های علمی، تغییرات فن آوری هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود.

مهرداد فیروزبخت با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش هلال احمر در بین کارکنان شهرداری گفت: بزرگ ‏ترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن است با عنایت به ضرورت و اهمیت طراحی و برنامه ‏ریزی فعالیت‏ ها و خدمات آموزشی برای کارکنان به منظور آماده ‏سازی آنان در انجام خدمات امدادی و عام‏ المنفعه بر آن هستیم تا دوره های آموزشی را با مباحث کاربردی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: دوره‏ های هلال احمر و کمک های اولیه با هدف آگاه ‏سازی کارکنان شهرداری و ایجاد انگیزه با هدف توانمندسازی و با محوریت‏ امدادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

این مسئول افزود: اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیت ها را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ‌ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.

سید فتح الله هاشمی نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در این دیدار از شهردار منطقه ۱۲ خواست که در برگزاری کلاس های آموزشی و برپایی مانورها و اردوهای آموزشی مساعدت داشته و ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای آموزشی خواستار هماهنگی و آمادگی هرچه بیشتر در مواقع بحرانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *