• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس کشور را در برابر توطئه دشمنان مصون می دارد

Byrotit

سپتامبر 27, 2018

روتیتر:صیانت از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، کشور را در برابر توطئه دشمنان مصون می دارد.

به گزارش روتیتر: سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با حضور در میز خدمت غرفه مدیریت شهری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب گفت: با هشت سال جنگ یک حلقه دیگر برای وحدت ایران به وجود آمد و امروز همه اقوام ایرانی یک تاریخ مشترک باهم دارند و آن هم هشت سال دفاع مقدس است.

عباس وحیدی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تدوام راه امام راحل و شهدا است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس سرآغاز تابناک‌ترین مقطع حیات طیبه ملت سلحشور ایران است که با دستمایه ایثارگری هزاران ساله و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی و ستمگری‌ متجاوزان و خون‌های پاک سلحشوران بیشمار میهن عزیز، این بار به اتکای الطاف خداوندی و رهبری داهیانه ولی‌فقیه زمانه دفاعی جانانه را در دفع شر تجاوزگران به منصه ظهور رساند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید همواره یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و جانبازان را زنده نگه داشت و قدردان از خود گذشتگی خانواده معظم آن ها بود، تصریح کرد: بر اساس منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، اجر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وحیدی با تاکید بر لزوم برقراری دیدارهای هفتگی با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، خاطرنشان کرد: شهدا با گذشت از جان و مال خود، چراغ راه هدایت ملت ایران در مسیر انقلاب را روشن نگه داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *