• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سامانه ثبت اینترنتی شهرداری کرج به بهره برداری می رسد

Byrotit

اکتبر 1, 2018

روتیتر:معاونت شهرسازی و معماری شهرداریر کرج گفت: سامانه ثبت اینترنتی و الکترونیکی پاسخ درخواست های شهروندان و اقدامات شهرسازی شهرداری کرج به زودی تکمیل و به بهره برداری می سد.

 

به گزارش  روتیتر :  احدااله احمدی پرگو در بازدید دوره ای از حوزه های شهرسازی مناطق با اشاره به مشارکت همگانی در روند توسعه و بازآفرینی شهری، اظهار کرد: تلاش بر این است که در سیاست‌سازی و سیاست‌گذاری معاونت شهرسازی و معماری بر دو حق اصلی مشارکت و تخصیص تاکید شود.

وی با اشاره به اجرای قوانین و مقررات و سلامت اداری، ارتقا خدمت رسانی و توسعه شهری را هدف اصلی این بازدید ها عنوان کرد و گفت: بحث مشخص شهرسازی هدف گذای و ارتقا خدمات رسانی با توجه به شرایط فعلی در حوزه شهرسازی است.

این مسئول با اشاره به نشست تخصصی هیاتی از دانشگاه کلن آلمان با این معاونت خبر داد و افزود: این نشست با محوریت تاب آوری شهری با همکاری اساتید پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله برگزار شد که نتایج خوبی برای شهرداری داشت.

پرگو بیان کرد: در بحث تابآوری شهری باید به سمتی پیش برویم که مجاری و منافذی که می‌تواند شهر را آسیب پذیر کند  و از تاب‌آوری بیندازد را شناسایی کنیم تا در برابر حوادث کمترین وقفه در روند فعالیت‌هایمان پیش بیاید.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج یادآور شد: طرح بازآفرینی محلات مورد هدف در منطقه ۸ بخصوص در ده حسن آباد و محله حاجی آباد و محلاتی که دارای بافت فرسوده هستند با اجرای این طرح بخش هایی از نیازهای کم برخوردار در محلات موصوف مرتفع خواهد شد.

احمدی پرگو به برنامه های در دست اقدام این معاونت اشاره کرد و گفت: اداره تدوین ضوابط و سازمان فاوا، گسترش کار الکترونیکی شهرسازی مرکز، سیستم الکترونیک ماده صد شهرسازی، پاسخ استعلامات بانک ها و دفاتر اسناد رسمی در راستای مقررات شهرسازی از اقدامات مهمی است که در آینده نزدیک توسط معاونت راه و شهرسازی شهرداری راه اندازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *