• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معابرمنطقه ۵ ساماندهی شد

Byrotit

اکتبر 1, 2018

روتیتر:سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از ساماندهی خیابان های این منطقه خبر داد.

 

به گزارش  روتیتر:  مصطفی خدابین با بیان این خبر اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ تن آسفالت با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به منظور مرمت و لکه گیری آسفالت درسطح منطقه پخش و عملیات جدولگذاری خیابان بزرگمهر غربی به طول ۵۰۰ متر و صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

وی گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهرکی از خواسته های بحق شهروندان است و یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج افزود: این منطقه الویت خود را بر مبنای زیباسازی شهر، توسعه فضای سبز، مهیا نمودن بسترهای مناسب در جهت رفاه حال شهروندان قرار داده و با این نگرش با جدیت تمام طرح نهضتِ آسفالت را تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر به صورت مطلوب ادامه خواهد داد.

خدابین بیان کرد: در این راستا عملیات مرمت و لکه گیری آسفالت خیابان یاسر سوم و چهارم دهقان ویلای اول با صرف بیش از ۲۰۰ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرایی و همچنین بیش از ۱۰۰ تن آسفالت با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریالی به منظور مرمت و لکه گیری آسفالت محوطه مدارس این منطقه در قالب طرح استقبال از مهر پخش شد.

به گفته این مسئول؛ عملیات جدولگذاری خیابان بزرگمهر غربی به طول ۵۰۰ متر و صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور، هدایت آب های سطحی، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان های شهر نیز اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *