• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۳:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تبلیغات یکپارچه در محرم، موجب انسجام در چهره شهر شده است

Byrotitr

اکتبر 30, 2014

روتیتر:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اقدام سازمان زیباسازی با محوریت پویش محرم و تبلیغات یکپارچه این ماه، گفت: تحقق این مهم موجب انسجام در چهره شهر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعید فیروزگاه ، عاشورای حسینی را یکی از ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حوادث در طول تاریخ اسلام بیان داشت و افزود: با توجه به این موضوع، برگزاری مراسمات محرم اهمیت ویژه ای دارد.

این عضو شورا شهرداری را از نهادهایی دانست که وظیفه تولید محتوای مناسبات ملی و مذهبی و پیام های عمومی تبریک و تسلیت را به صورت مطلوب و قابل قبول در سطح شهر به عهده دارد و با اشاره به وجود سازمان ها، مناطق و معاونت ها به عنوان زیر مجموعه های شهرداری، اظهار داشت: تبلیغات هماهنگ و یکپارچه در مجموعه مدیریت شهری تصویری در خور شان محرم را به نمایش خواهد گذاشت.

وی، دلیل بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه را ضعف عملکرد در نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ذکر و عنوان کرد: ترویج فرهنگ یکپارچه سازی تبلیغات موجب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر نیز می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: وظیفه مسئولان نهادها برای ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی وظیفه سنگینی است که توجه به اجرای صحیح آن از ضروریات به شمار می رود.

فیروزگاه، احساس آرامش شهروندان و جلوگیری از نازیبایی های شهر را از عوامل مثبت وحدت و یکپارچه سازی تبلیغات فرهنگی بیان داشت و گفت: عظمت و بزرگی حرکت تاریخی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، شایسته اقدامی ویژه و در خور است.

این عضو شورا حسین (ع) را الگویی فرا مذهبی، فرا نژادی و فرا سرزمینی دانست و با اشاره به اینکه عاشورا در جایگاه حادثه ای فرهنگ ساز، عبرت آموز و افشاگر خود نمایی می کند، فعالیت نهادها و ارگان ها در زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورایی را مهم ارزیابی کرد و ضمن تشکر از سازمان زیباسازی شهرداری، استفاده از امکانات مختلف در تحقق این مهم را تاثیر گذار دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *