• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۵۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نمایشگاه «سفره اشک» عاشورایی یک هفته دیگر تمدید شد

Byrotitr

اکتبر 30, 2014

روتیتر:عضو شورای اسلامی شهر کرج، رسالت یک جامعه شهری اسلامی را عیان کردن ظواهر و درونیات اسلامی در همه مظاهر اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواند و اظهار داشت: محرم یکی از جلوه های بارز اسلام و اسلام گرایی میان مسلمانان است و از این رو باید جلوه این ماه در همه ابعاد و عرصه های شهری به نمایش در آید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،حجت الله غلامرضایی، گفت: مسیری که امام حسین(ع) و یارانش در راه رسیدن به آرمان های الهی و اخروی طی کردند، محدود به این گروه کم شمار نیست و همه ما بارها در طول زندگی و به انحای مختلف این برهه را در ابعاد کوچکتر تجربه می کنیم؛ از این رو قیام عاشورا هرگز تمامی نداشته و مدام در حال تکرار شدن است.

غلامرضایی افزود: زنده نگاه داشتن حادثه عاشورا و قیام حسینی (ع) اگرچه باید در عمق و درون انسان ها ریشه گرفته و به باور افراد تبدیل شود اما برگزاری مراسمی به این مناسبت، ما را برای رسیدن به اعماق اهداف امام حسین (ع) آماده کرده و به این سمت راهنمایی مان می کند.

وی، سیاه پوش شدن شهر و برپایی هیئات مختلف را در مسیر تحقق همین دیدگاه برشمرد و اذعان داشت: حضور در مجالسی که به ذکر حضرت سیدالشهدا(ع) و یارانش اختصاص دارد، دل ها را برای پذیرش بذر محبت و معرفت نسبت به ائمه اطهار(ع) آماده و نرم می کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در همین خصوص از شهروندان برای حضور در مجلس عزاداری امام حسین(ع) و یاران فداکارش که روز جمعه ششم محرم، در حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

غلامرضایی زمان این مراسم را از ساعت ۱۸ تا ۲۱ اعلام کرد و گفت: از هموطنان دعوت می شود در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و شهیدان همیشه جاوید کربلا که به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان فروغی، خیابان شهید والی نژاد برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *