• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اخطار آخربه دانشگاه علامه طباطبایی برای احیای باغ سیب

Byrotit

اکتبر 3, 2018

روتیتر: سرپرست سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری کرج گفت: دانشگاه علامه باید تا آخر سال تکلیف احیای ۸۰ هکتار از اراضی باغ سیب کرج را که در اختیار دارد،

به گزارش روتیتر: پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: در حال حاضر۸۰ هکتار از اراضی باغ سیب کرج در اختیار دانشگاه علامه طباطبایی قرار دارد که طبق توافقات انجام شده بنا بود احیای بخشی از آن امسال اجرایی شود.

سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: دانشگاه علامه طباطبایی هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و اخطار نهایی در این خصوص برای این دانشگاه صادر شده است.

وی توضیح داد: باید تکلیف احیای این بخش از باغ سیب تا پایان سال مشخص شود وگرنه چاره‌ای جز اقدام قانونی و پیگیری از طریق مراجع قضایی باقی نمی‌ماند.
این مسئول ابراز کرد: باغ سیب کرج سرمایه‌ای ملی است و شهرداری به کمک سایر دستگاه‌های ذی ربط در تلاش است از این سرمایه به بهترین شکل حفاظت و نگهداری کند.

بضاعتی پور با اشاره به وضعیت احیای این باغ، گفت: تا کنون ۲۷۰ هکتار از این باغ احیا شده وبخشی از درختانی که طی سنوات گذشته در این باغ کاشته شده اند امسال به بار نشسته اند.

سرپرست سازمان سیما، منظروفضای سبز شهری کرج افزود: در صورت اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت، احیای یک قطعه دیگر از این باغ تا پایان سال توسط مجری طرح احیاء انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *