• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ثبات مدیریی و تخصص می تواند منشا اثرات مطلوب باشد/ تغییر رویکرد سازمان فاوا در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان مشهود است

Byrotit

اکتبر 3, 2018

روتیتر: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج که ناظر شورا در سازمان فاوا نیز بوده است در تشریح عملکرد این سازمان گفت: سازمان فاوا با تغییر رویکرد مدیریتی نگاه متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است.

به گزارش روتیتر: رحیم خستو در نطق پیش از دستور نود و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به حضور محسن عسگری از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در سازمان فاوا شهرداری کرج اشاره‌ کرد و با بیان اینکه این فرد بدون چشم داشت مالی _ شغلی زمینه ساز تحولات موثر در سازمان بوده عنوان کرد: امیدوارم این تغییرات ادامه دار بوده و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه خدمات رسانی باشیم.

وی به ثبات مدیریتی در سازمان فاوا اشاره کرد و ادامه داد: ترکیب ثبات مدیریتی و تخصص می تواند منشا تحول در ارایه خدمات باشد که سازمان فاوا توانسته با تلاش های رییس سازمان و محسن عسگری گام های مطلوبی در این خصوص بردارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود را به جرایم ماده صد اختصاص داد و یادآور شد: سال گذشته رویه یکسانی برای رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون ماده صد وجود نداشت در حالی که که این موارد باید رسیدگی شود.

خستو تاکید کد: باید مشخص شود درآمد حاصل از جرایم کمیسیون ماده صد در چه بخش هایی هزینه شده است.

این عضو شورا ضمن تشکر از رسانه ها به دقت نظر خبرنگاران در انتشار اخبار نیز اشاره کرد و افزود: گاهی تیترهایی استفاده می شود که ارتباطی با مواردی که در متن آمده ندارد که انتظار می رود در این خصوص دقت بیشتری شود. امیدوارم تعامل مطلوبی میان روابط عمومی های شهرداری و شورا با سایر رسانه ها جهت انتقال سالم و شفاف اخبار نیز صورت پذیرد تا زمینه سو تفاهم ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *