• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سگ‌های ولگرد توسط ۴ اکیپ در کرج جمع‌آوری می‌شوند

Byrotit

اکتبر 9, 2018

روتیتر:سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: ۴ اکیپ در سطح مناطق کرج برای جمع‌آوری این سگ‌ها فعالیت می‌کنند.

 

به گزارش روتیتر: اصغر نصیری بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از طرح جامع و برنامه راهبردی- عملیاتی توسعه مدیریت پسماند کلانشهر کرج درباره اقداماتی که برای جمع‌آوری، انتقال و نگهداری سگ‌های بدون صاحب از سطح شهر کرج انجام شده اظهار داشت: ۴ اکیپ در سطح مناطق کرج برای جمع‌آوری این سگ‌ها فعالیت می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: در پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در حلقه دره هم اقدامات خوبی برای رسیدگی صحیح به سگ‌ها در آن محیط انجام شده و برای پذیرش سگ‌ها سقف ظرفیتی منظور شده است.

نصیری ادامه داد: تعداد سگهای عقیم شده در سطح کرج نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و قراردادهای جدید هم با انجمن‌های مردم نهاد برای انجام عملیات زنده‌گیری و انتقال سگ‌ها منعقد شده است.

وی ادامه داد: در گذشته تا حدود هزار قلاده سگ در مرکز نگهداری از این حیوانات در حلقه دره مراقبت و نگهداری می‌شد اما اکنون برای کنترل بیشتر ظرفیت آنجا به ۳۵۰ قلاده رسانده شده است.

وی افزود: تمامی سگ‌های بدون صاحب جمع آوری شده از سطح شهر کرج پرونده دارند و بر اساس آن بعد از نگهداری، برای رهاسازی این سگ‌ها اقدام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های خود در این حوزه را برای عقیم سازی سگ‌های ولگرد متمرکز کرده‌ایم، افزود: بحث غذارسانی به سگ‌ها هم اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سگ‌‌های عقیم، آرام بوده و به هیچ عنوان‌ مانند قبل به مردم حمله‌ور نمی‌شوند و خواستار زندگی گروهی هم نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *