• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

دکتر ترکاشوند شهردار کرج از مصلی نمازجمعه مهرشهر بازدید کرد

Byrotitr

دسامبر 1, 2014

روتیتر:شهردار کرج با حضور در منطقه ۱۲ از مصلی نمازجمعه مهرشهر بازدید به عمل آورد و فعالیتهای صورت گرفته در این پروژه عمرانی و نیازهای آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند امروز به منطقه ۱۲ شهرداری کرج رفت و ضمن دیدار با امام جمعه مهرشهر، از مراحل احداث مصلی نماز جمعه این منطقه بازدید به عمل آورد.

شهردار کرج در این بازدید که به همراه معاون فنی و عمرانی و مدیران مناطق ۴ و ۱۲ انجام گرفت، مراحل ساخت شبستان و صحن مصلی را مورد بررسی قرار داد و برای پیشبرد بهتر طرح، دستوراتی را به عوامل سازنده صادر کرد.

وی خواستار بهره برداری از این پروژه در زمان مناسب و مقتضی شد و از مسئولان منطقه خواست با ارائه طرح های نوین در ساخت پروژه های عمرانی به ارتقای ساختاری و کیفی شهر کمک کنند.

شهردار کرج در ادامه به حمایت قاطع شهرداری از اجرا و تکمیل طرح‌های منطقه ۱۲ اشاره کرد و افزود: ستاد مرکزی شهرداری کرج عزم خود را برای به پایان بردن این طرح‌ها جزم کرده است.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان بزرگ ترین دستگاه خدمات رسان شهری، نقش مهمی در افزایش رفاه  شهری دارد، گفت: بی شک نقش مهم شهرداری در ابعاد مختلف زندگی شهروندان بر کسی پوشیده نیست و وظیفه مدیران زمینه سازی و ایجاد رفاه برای مردم با خدمات رسانی مناسب به آنان است که نباید به هیچ وجه مورد غفلت و کم توجهی قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *