• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معتمدین حصارک پایین از شهردار کرج تقدیر کردند

Byrotitr

دسامبر 1, 2014

روتیتر:جمعی از معتمدین محلات و ریش سفیدان حصارک پایین به پاس تلاش برای توسعه زیرساختهای شهری و توجه ویژه به آسفالت ریزی و جدولگذاری معابر، با امضای طوماری از شهردار و همچنین مدیر و کارکنان منطقه ۵ شهرداری کرج تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،منطقه ۵ شهرداری کرج طی هفته های اخیر با بهسازی جداول خیابان شقایق شرقی، فروردین، بلوار هوشیار، خیابان حسن زاده و بلوار یادگار امام(ره)، گام های مطلوبی در راستای بهسازی معابر و توسعه زیر ساختهای شهری برداشته که این شتاب عمرانی از چشم شهروندان دور نمانده و ارسال طومار تقدیر و تشکر از جانب معتمدین محلات و ریش سفیدان منطقه را به همراه داشته است.

این طومار تقدیر و تشکر که از جانب اهالی حصارک پایین خطاب به شهردار کرج امضاء شده، بر ابراز رضایت ساکنین از فعالیتهای عمرانی و خدماتی صورت گرفته از سوی منطقه ۵ شهرداری کرج در این محله پر جمعیت و محروم دلالت دارد.

در این طومار می خوانیم: احتراما امضاءکنندگان ذیل به نمایندگی از طرف اهالی و معتمدین محل از مدیریت جنابعالی در خصوص آسفالت، جدول کشی و دیگر خدمات ایشان و لطف جنابعالی در خصوص مدیریت منطقه ۵ شهرداری کرج نهایت تقدیر و تشکر و قدردانی را داریم و آرزوی توفیق بیشتر جنابعالی در مناطق محروم را از خداوند متعال خواستاریم.

One thought on “معتمدین حصارک پایین از شهردار کرج تقدیر کردند”
  1. با سلام به همه عزیزان. کوچه اسلامی که از قدیمی ترین کوچه های حصارک پایین است نیز به دلیل عملیات فاضلاب کشی کنده شده بود با گذشت ۲ ماه سرتاسر کوچه ۱ کیلومتری چاله های عمیق و خاک و گل و بیماری … فرا گرفته است!!! این آسفالت کجاست که آقایان ریش سفید حصارک پایین از شهرداران تشکر می کنند؟ ای کاش همین آقای شهردار منطقه ۵ سری به کوچه اسلامی حصارک پایین بزند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *