• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۵:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازگشایی بلوار ماهان از کاربردی ترین پروژه های ترافیک است

Byrotitr

دسامبر 4, 2014

روتیتر:رئیس شورای شهرستان کرج در بازدید از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان با گذر از اراضی دامپروری و اتصال این محور ارتباطی به چهار باندی رجایی شهر، از آن به عنوان یکی از کاربردی ترین پروژه ها جهت روان سازی ترافیک یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،میرابراهیم صدیق با حضور در محل اجرای پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان، ضمن بازدید از روند پیشرفت فیزیکی طرح، در جریان مشکلات و موانع پیش روی دست اندرکاران اجرایی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با تدابیر کارشناسی تا حدودی بر بحران ترافیک غلبه کرده و مانع از وخامت بیشتر اوضاع شده، گفت: بهره برداری از چندین پل رو و زیرگذر در مناطق پر تردد کلانشهر کرج طی یک سال و چند ماه اخیر همچنین برنامه ریزی برای کلنگ زنی چندین تقاطع غیرهمسطح دیگر تا پایان سال جاری نشان از تحرک مثبت مدیریت شهری در حوزه طرح های ترافیکی دارد و مردم نیز آثار این تلاش جهادی را به خوبی لمس و درک می کنند.

این مسئول در ادامه از بازگشایی بلوار ماهان به عنوان یکی از آرزوهای دست نیافتنی مدیریت شهری طی یک دهه گذشته یاد و اعلام کرد: بلوار ماهان با تحمل بار ترافیکی بالا، یکی از محورهای شلوغ و دارای راهبندان های طولانی کلانشهر کرج است که بازگشایی آن با همکاری ویژه موسسه تحقیقات علوم دامی صورت می گیرد و با اتمام پروژه، شاهد روان سازی بار ترافیکی منطقه خواهیم بود.

صدیق از اتصال بلوار ماهان جهانشهر به بلوار چهارباندی رجایی شهر به عنوان یک مسیر جایگزین مناسب برای روان سازی ترافیک در خیابان شهید بهشتی و محورهای ارتباطی اطراف یاد کرد و و اظهار داشت: احداث این مسیر ارتباطی با اعمال استانداردهای راهسازی و استفاده از بهترین مصالح و تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و متعهد انجام می شود و به عنوان یکی از افتخارات شورای اسلامی دوره چهارم کرج به یادگار خواهد ماند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: فاز یک این پروژه ترافیکی در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد و با تکمیل دیگر فازها، شهروندان به صورت کامل از آثارش بهره مند شوند.

همچنین طی این بازدید، نصیری مدیر نظارت بر اجرای معابر شهری شهرداری کرج در رابطه با اقدامات صورت گرفته مطالبی را بیان کرد و گفت: در اجرای این پروژه، پیشرفته ترین فناوریها و نظارت تخصصی بکارگرفته شده، به عنوان مثال با توجه به مزروعی بودن زمین و نیاز به زیرسازی مناسب، در فاز یک آسفالت هشت سانتی متری به کار رفته و با توجه به سیاست های دولت محترم مبنی بر کاهش هزینه ها و با در نظر گرفتن قیمت قیر در روسازی آن از RCC استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *