• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۲:۱۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیروزی منیزیم برابر نفت گچساران؛
قهرمان لیگ برتر هندبال ایران مشخص شد

روتیتر: سومین دیدار مرحله فینال رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برتری تیم منیزیم فردوس و کسب کاپ قهرمانی این رقابتها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، سومین دیدار از مرحله فینال بیست و هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور عصر امروز چهارشنبه پنجم خردادماه در سالن دانشگاه پیام نور شهر فردوس (استان خراسان جنوبی) و بین دو تیم منیزیم فردوس و نفت و گاز گچساران برگزار شد. در این دیدار حساس و دیدنی رئیس فدراسیون هندبال، معاون استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل باشگاه منیزیم فردوس و دیگر مسئولین ورزشی و کشوری این شهر در سالن حضور داشتند.

در این دیدار که سومین مسابقه این دو تیم برای مشخص شدند قهرمان این دوره از رقابتها بود. تیم منیزیم در نیمه اول موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۸ تیم جوان نفت و گچساران میهمان خود را مغلوب کند. در نیمه دوم نیز تیم میزبان هشت گل به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن کند. تیم نفت و گاز گچساران نیز به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافت.

پیش از این در دیدار رفت بین این دو تیم نفت و گاز گچساران در خانه خود به برتری رسیده بود. دیدار برگشت روز دوشنبه در شهر فردوس دنبال شد و تیم میزبان با نتیجه ۳۲ بر ۱۸ میهمان خود را از پیش رو برداشته بود تا سرنوشت قهرمان این رقابتها به بازی سوم کشیده شد.

در دیدار رده بندی نیز که روز سوم خرداد ماه برگزار شده بود تیم مس کرمان تیم کفش ملی تهران را از پیش رو برداشت و عنوان سوم را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *