• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زمانی :
فرماندار فردیس عملکرد بهزیستی این شهرستان را ستود/خدمت رسانی به محرومین و معلولین یک عبادت است

روتیتر: فرماندار فردیس ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره بهزیستی فردیس را ستود و از زحمات کارکنان بهزیستی در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و کمک به فقر زدایی در جامعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، علی قنبر زمانی روز شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در بازدید ضمن تبریک این هفته از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان فردیس تقدیر و تشکر کرد و افزود: بهزیستی از بدو تاسیس منشا خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه به خصوص توان خواهان بوده است.

وی گفت: کار در بهزیستی،بسیار سخت و طاقت فرسا بوده که موفقیت در انجام وظایف محوله؛ جز با کارمخلصانه و شبانه روزی مددکاران و مدیران و جلب مشارکت های مردمی و خدمات مشاوره ای امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به توفیق خدمت در بهزیستی را یک سعادت دانست و افزود: چرا که خدمت رسانی به محرومین و معلولین یک عبادت به شمار می رود.

وی با بیان این که در بحث آسیب های اجتماعی تا رسیدن به ایده آل ها هنوز فاصله داریم؛ اظهار کرد: برنامه ریزی ها باید به سمتی باشد که در آینده ای نزدیک هیچ دستگاه اجرایی و خدمات رسانی را بدون هدف و طرح با دورنمای روشن نخواهیم داشت؛ اما در بخشی از حوزه ها خصوصا آسیب های اجتماعی و حل مشکل ابتدا مشارکت طلبی دستگاه ها در اولویت قرار گیرد.

زمانی افزود: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید ، کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

وی گفت: بهزیستی با آموزش و برنامه ریزی مدون جامعه هدف خود را توانمند سازد تا این افراد ضمن حل مشکلات خود زمینه اشتغال افراد دیگر را نیز فراهم کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد زیر پوشش گفت: اشتغال، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به کودکان و تدارک پیشگیری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است.

علیرضا فتاح پور افزود: معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان فردیس در ارزیابی عملکرد رتبه نخست استان البرز را کسب کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم کاری،جمعیت و آسیب های اجتماعی در شهرستان فردیس وجود دارد اعتبارات در نظر گرفته شده برای اداره بهزیستی عادلانه نیست و بازدیدی که فرماندار فردیس از اداره بهزیستی فردیس داشتند قول مساعد دادن که در بحث اعتبارات از طریق اداره کل و یا استانداری البرز پیگیری کنند.

وی افزود: در هفته مبارزه با مواد مخدر هفت همایش برای پیشگیری از اعتیاد وآسیب های اجتماعی برگزار شد همچنین افطاری به خانواده های بهبودیافتگان از اعتیاد و آسیب دیده های اجتماعی برگزار شد که هیچ گونه هزینه ای برای این امر به اداره بهزیستی اختصاص نیافت بلکه هزینه افطاری و همایش را شهرداری و شورای شهر مشکین دشت تقبل کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس گفت: چهارهزار پرونده در بخش توانبخشی و معلولان در شهرستان فردیس داریم در امور اجتماعی ۲۰۰ خانوار تحت پوشش این اداره هستند.

فتاح پور افزود: عمده فعالیت این اداره بیشتر در بخش عدم وابستگی به اینترنت،تبلت و تلفن همراه و فرزندپروری انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *