• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مدیریت شهری برای توسعه ورزش همگانی فرش قرمز پهن کرده است

Byrotitr

مارس 12, 2015

روتیتر: شهردار کرج با اعلام خبر تجهیز بیش از ۹۰ درصد پارکهای این کلانشهر به ست های تندرستی و وسایل ورزشی اظهار داشت: مدیریت شهری برای توسعه ورزش همگانی فرش قرمز پهن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند طی سخنانی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که عصر روز گذشته در محل مجتمع رفاهی میلاد شهرداری کرج برگزار شد، همچنین از پیش بینی احداث یک سالن ورزشی در هر منطقه  از شهر کرج خبر داد و افزود: مجموعه مدیریت شهری طی سال جاری عملکرد مطلوبی در زمینه ورزش داشته است.

این مسئول توجه به ورزش همگانی را از ضروریات برشمرد و با اشاره به اینکه دوسال پیاپی با برگزاری مسابقات محلات، ورزش همگانی در کرج ترویج شده است، گفت: اقدامات انجام شده با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزش و فرهنگ، اقداماتی پیشگیرانه و مبتنی بر توسعه فرهنگ شهروندی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه پیشگیری به مراتب کمتر از درمان است، فرهنگسازی ورزش به منظور حفظ سلامت شهروندان بهتر از درمان بر اثر بیماری است.

شهردار کرج، احداث مکان های ورزشی روباز در پوشش فضای سبز را از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: اعتبارات خوبی در زمینه ورزش برای سال آینده پیش بینی شده است.

ورزشکاران؛ جهادگران عرصه ورزش

در ادامه این مراسم، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه ورزشکاران جهادگران عرصه ورزش هستند، گفت: تجلیل، کمترین کار ممکن برای قهرمانان و مدال آوران ورزشی است.

عزیز اکبریان در ادامه حضور بانوان در عرصه ورزشی را یادآور شد و با اشاره به اینکه بانوان اخیرا در ورزش موثر دیده شدند، بر اختصاص سالن های ورزشی برای آنها تاکید کرد.

این مسئول همچنین گفت: البرز نشان داده در ورزش می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و در این مدت کسب مدال های فراوان در مسابقات کشوری و بین المللی نشان از روند رو به رشد ورزش البرز دارد و باید شرایط را برای این ورزشکاران مهیا کرد.

شایان ذکر است، این مراسم در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار و طی آن از ورزشکارانی که طی دو سال گذشته در رقابت های المپیک و پاراالمپیک مدال کسب کرده بودند، تقدیر شد.

اجرای “محسن حاجیلو” و خوانندگی “علیرضا افتخاری” و همچنین رونمایی از تمبر پستی از دیگر بخش های این مراسم بود که توسط مسئولان شهری و ورزشکاران امضاء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *