• تیر ۱۶, ۱۴۰۳ ۰۲:۲۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

شهرداری کرج در انجام پروزه های فرهنگی و ورزشی جهشی جدی داشته باشد

Byrotit

دسامبر 28, 2019

روتیتر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج باید در انجام پروژه های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی جهشی جدی داشته باشد تا شاهد رضایت شهروندان در خضوض نیازهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی باشیم.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی در سی و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورا که با حضور اعضای کمیسیون ، معاون فرهنی ورزشی شهرداری کرج و تعدادی از مدیران کل شهرداری بزگزار شد اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی شهرداری ها انجام پروژه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است که متاسفانه شهرداری کرج در این حوزه بسیار ضعیف عمل نموده است.
 

وی با اشاره به انجام بخشی از بازسازی و بهسازی پروژه های بنیاد حفظ و ثار دفاع مقدس و همچنین مصلای کرج اذعان داشت: شهرداری کرج در خصصو انجام پروژه های کلان عمرانی اقدامی قابل چشمگیر انجام نداده است.
 

وی تاکید کرد: دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج با شعار فرهنگی وارد این حوزه شده و دغدغه فرهنگی داشته است و انتظار می رفت شهرداری کرج تا پایان این دوره تعدادی سالن ورزشی و فضاهای فرهنگی در شهر ایجاد نماید تا برای شهروندان به یادگار بماند.
 

وحیدی خاطرنشان ساخت: شهرداری کرج باید در انجام پروژه های فرهنگی و اجتماعی جهشی جدی داشته باشد تا شاهد رضایت شهروندان در خضوض نیازهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *